MD77 skrev 2010-05-27 20:55:31 följande:
Skrållan: Vad är primoluten? Är det ungefär samma som Gestapuran? Varför fick du den medicin du fått? Många frågor blev det
Primoluten = Primolut-Nor. :o) Jag vet inte vad Gestapuran är för något...? Jag äter primolut för att få en menstruationsliknande blödning, för att jag sedan ska få börja med pergotime.
Jag fick dessa tabletter eftersom jag inte haft mens sedan jag slutade med p-piller i maj 2009 = svårt att bli gravid. Och nu känner vi att tiden för en bejbis är här, och dessa tabletter hjälper mig (förhoppningsvis) att bli gravid.
Eddam skrev 2010-05-27 21:25:34 följande:
Jajemensan!! Idag tog jag första tabletten!! Såååå späånnande!! Och idag har jag beställt nya ägglossningstester så jag är redo! hihi Hade du ätit Primolut förut? Vilken dag fick du mens på då? Jag fick ju på dag 4 efter jag slutat med tabletterna precis samma som förra gången.
Ooh, det där med ägglossningstester har jag inte ens tänkt på. Borde kanske köpa sådana jag med. Varifrån har du beställt? Nej, jag har inte ätit primolut förut... detta blir allra första gången, och jag är döpirrig inför det. :o)