• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • ymmmi

hur lång tid tar det tills ni fick eran medecin som ni bestälde från goldpharma?
    Dom skickade clomiphen den 8 november och den har fortfarande inte kommit

• Kärleksmirakel

Jag fick vänta i 15 dagar Förvånad

• ellenkey

Jag har aldrig haft problem med att tolka äl-test, för när det väl är positivt så ser man det så väldigt klart.

• malika

Måste fråga er tjejer....
    Igår tog jag ÄL-test precis innan jag tog mitt första provera piller o fick rätt starkt negativt... alltså nästan bara kontrollstrecket som syntes..
    O idag efter min andra tablett så visade ÄL-testet näst intill fullt utslag.. alltså nästan nästan som kontrollstrecket... så nära det går utan att vara helt lika...

Beror detta på proveran eller är det nått annat??
    Vad tror ni.. nån som varit med om samma??

• Fimpen72
    ymmmi skrev 2010-11-17 12:53:56 följande:
    hur lång tid tar det tills ni fick eran medecin som ni bestälde från goldpharma?
    Dom skickade clomiphen den 8 november och den har fortfarande inte kommit
    tog 8dgr för mig
  • ymmmi

hmm inga tabletter i dag och jag tror min mens är på G, jag hoppas interligt att dom kommer i morgon eller att min mens väntar några dagar =)
    Annars får jag vänta en hel månad innan nästa kur

• ymmmi

någon som har clomephen hemma som skulle kunna skicka 5 tabletter åt mig så dom hinner med posten i dag och är frame i morgon? så kan jag skicka 5 när mina har kommit

• ymmmi

clomiphene  menar jag ju =)

Kan skicka tillbax 5 stycken när jag har fått mina =)

• Eddam

För mig tog det 8 dagar oxå.. Dom kan ju ha fastnat i tullen och att det därför tar längre tid.. Jag  har Clomiphene hemma men hinner tyvärr inte inte skicka dom idag..

• ymmmi

syskonmaking, kanske du kan skicka dom i morgon så har jag dom till på måndag.
    för mensen är på G men har inte riktigt börjat så antar att den börjar i morgon, då kan jag väl räkna den dagen som dag 1 eller hur?
    Då blir det dag 4 på måndag.

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??