malika skrev 2010-12-28 11:34:08 följande:
Sassa07:
Tack så mycket!
Har varit tvungen att vara hemma från jobbet nu 2:a dagen så är lite tråkigt o blir fortfarande inte bättre
Jag har bara tagit 1 kur Pergo än så länge.. ska påbörja min andra nästa vecka tror jag... ska till Gyn nästa Tisdag så får se vad dom säger...
Ja precis.. jag går privat. Enligt deras riktlinjer ska man ha väntat 6 månadre efter pillerstoppet innan man får hjälp, Så efter lite undersökningar har det visat sig att jag typ inte har någon egen ÄL alls av mig självt så är så glad att jag har fått hjälp. Så än har jag inte ens haft en sportslig att bli gravid eftersom jag inte haft någon ÄL...
Många säger samma sak.. att det sitter uppe i huvet.. men från början när jag slutade med mina P-piller så tog jag allt med ro. Var så inställd på att allt skulle fungera så tänkte inte så mycket på det,,,,
Det var inte för än efter sommaren som jag försod att det inte står så rätt till.. det var då jag kontaktade läkaren o hela cirkusen började.. Anledningen till att dom har gått med på behandling beror nog på min historik också.
Har varit rätt allvarligt sjuk i anorixia så tror nog det är mycket därför jag har så stora problem med allt detta... tyvärr... men har varit helt frisk i snart 2 år

Men visst skulle kanske akupunktur funka... har hört mycket gott om det.
Jag kan ju vara förståndig nu i efterhand och ljugit om hur länge man har försökt, men jag var ärlig prick på dagen
Men om du inte svarar på en enkel pergokur så behöver ju inte en dubbelkur betyda att du ev får flerbörd, hoppas att dom kollar dina äggblåsor efter kuren... kanske ger dig sexförbud
Sjukdomen kan väl mycket väl ligga bakom, men du verkar vara en stark tjej som kämpar och frisk i 2 år det är ju jättebra, starkt gjort tycker jag!
Snart har vi ett plus, heja oss!!