• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • sassa07

Fimpen är du kvar här Hur har det gått för dig???

• ymmmi

jag fick tag på perogtime i går från mitt apotek.

Det skumma är att här där jag bor så gör dom inte heller några VUL utan bara blodprov på dag 21

• Lycklig88

jag började med glandin idag. jag hoppas att ja blir gravid. vet inte ens hur många försök de blivit o hur många tårar för min del. killen säger bara jaja nästa gång.. detta blir säkert 6 eller 7de försöket om inte mer.. hoppas på att jag blir gravid. men har haft väldigt mycket stress de senaste halvåret. så kan ju vara det..

• Fimpen72
    sassa07 skrev 2010-12-03 08:27:05 följande:
    Fimpen är du kvar här Hur har det gått för dig???
    Jag läser sporadisk. Har varit ständigt sjuka barn sista två månaderna.
    Fick ingen ÄL förra kuren. Tog Primolut och är på dag 2 med mensen nu iallafall.

Känns så trist att Gakken, barnlängtan är borta.. Har jag missat dem, har de plussat?
  • ymmmi

fick glad gubbe i dag med clearblue  Äl digital test och har väldigt ont i tjejmagen och dåligt humör, men Det gör absolut ingeting  

• sassa07

Fimpen72: Jag e tillbaka i tråden... Har fått mf Fy satan vad dåligt jag mår....
    Har du börjat med pergo nu???
    Ja dom tjejerna bara försvann??? Nä jag har inte läst nåt att dom har plussat...

ymmmi: håller tummarna

• helena29
    sassa07 skrev 2010-12-08 10:06:39 följande:
    Fimpen72: Jag e tillbaka i tråden... Har fått mf Fy satan vad dåligt jag mår....
    Har du börjat med pergo nu???
    Ja dom tjejerna bara försvann??? Nä jag har inte läst nåt att dom har plussat...

ymmmi: håller tummarna
    Din stackare....:) Vilken vecka var du i? Bur märkte du det?
    Hoppas snart du kommer på fötter igen! KRAM
  • sassa07

Va på UL i måndags, v11 då.
    Han hittade ingenting... fick göra ett grav.test som va pos. Sen gjorde han VUL och han hittade fort. ingenting...
    Fick bruna flytningar samma dag jag skulle dit och igår blödde jag lite och idag har jag mer bruna flytningar.
    Jag ska till gyn på fre. igen och kolla mig :-/
    I 1,5 år kämpade vi för detta plusset och nu är vi tillbaka på ruta 1 igen... Det känns så tomt å overkligt!!

Hur går det för er tjejer???

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??