• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • malika

Hej tjejer!

verkar inte vara någon bra dag idag ser jag.
    Även jag har lite dåliga nyheter att komma med.
    Har tagit provera och pergotime och är idag på CD 13 och har precis varit på VUL...
    Det fanns inget där... helt tomma äggblåsor så det hade inte funkat allsGråterGråter 
    Är så himla ledsen för det!!!!!!!!!!!!!
    Det ensa som hade hänt var att min slemmhinna hade blivit lite tjockare...
    Det som är konstigt är att jag fick fullt utslag på ÄL-stickorna igår... verkligen jätte starka!!! Men antar att det är PCO.n som lurat mej o visat fullt utslagRynkar på näsan

sassa07: Det var tråkigt att höra!! Skänker dej en massa styrkekramar och hoppas att ni orkar ta nya tag snart igen och att det är eran tur nästa gång{#emotions_dlg.flower}

• sassa07

Malika: Tack, ja just nu känns det förjävligt!!! 1,5 års försökande och sen bara helt bestulen på lyckan vi hade när jag plussade...

Usch jag lider med dig... man hoppas så innerligt och sen känns det som om man faller pladask!
    Jag struntar i äl-testerna känns bara stressande för min del :-/
    Nya tag, det handlar om NÄR du blir gravid inte OM!! Vi ska banne mig oxå få ett + snart och gå runt med tjocka magar

• helena29
    ellenkey skrev 2010-11-26 15:59:59 följande:
    Tack! Det känns så overkligt..
    Hur går det för dig? Vilken vecka är du i? Har du några symtom?
    Jag har också plussat efter första pergokuren! Nu vecka 6+2
  • sassa07

helena29: GRATTIS, åååå så roligt!!!!

• helena29
    sassa07 skrev 2010-12-13 11:26:46 följande:
    helena29: GRATTIS, åååå så roligt!!!!
    Tack!!! Men jag är så himla orolig hela tiden, kan knappt glädjas... Trist. Känner efter symtom och inbillar mig mf osv. Jag är i v6+2 och mår inte illa alls. Har lite ömma bröst bara.
    Men det finns ju inget annat att göra än att hoppas och vänta.
  • ellenkey

helena: Grattis!! Jag är i v 6+1, alltså 2 dagar efter dig.. jag känner mig supergravid.. mår jätteilla, jättetrött och ömma bröst..

• helena29
    ellenkey skrev 2010-12-14 08:41:48 följande:
    helena: Grattis!! Jag är i v 6+1, alltså 2 dagar efter dig.. jag känner mig supergravid.. mår jätteilla, jättetrött och ömma bröst..
    Ska du göra något tidigt VUL?
  • Fimpen72
    sassa07 skrev 2010-12-14 10:57:13 följande:
    Helena29: i tråden nedan är några av tjejerna med som har varit med här innan men plussat

www.familjeliv.se/Vantar_barn/Forum-2-113/m55... 
    Oh stumpan. Jättetrist.
    Kanske man skulle återvända till tråden lite då...

Är på dag 13 idag och åt dag 5-9 denna kur och skippade den där jäkla glandin. Aldrig mera sånt!!
    Äl på dag 19 har jag haft förrut så hoppas på det igen spec eftersom vi ska åka bort så vi kan inte mysa fre+lör
    Kram vännen!!
  • sassa07
    Lycklig88 skrev 2010-12-03 18:15:52 följande:
    jag började med glandin idag. jag hoppas att ja blir gravid. vet inte ens hur många försök de blivit o hur många tårar för min del. killen säger bara jaja nästa gång.. detta blir säkert 6 eller 7de försöket om inte mer.. hoppas på att jag blir gravid. men har haft väldigt mycket stress de senaste halvåret. så kan ju vara det..
    Förstår dina känslor, vi har försökt sen mars 09 så vi har hållt på väldigt länge... men jag förstår dig det är skit jobbigt!!! I denna tråden ger vi inte upp!!!

Malika: hur går det??

Fimpen: Tack! ja fy det känns för j-ligt... Just nu vet jag inte hur jag ska ta mig upp!!! Vissa stunder "glömmer" jag det och sen slår det mig och då kan jag börja störtböla...
    Håller tummar å tår som vanligt att det har tagit sig denna månaden... en liten julklapp
    Ni får tokmýsa imorgon torsdag och fort som attan på söndag morgon
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??