• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • Eddam
    ymmmi skrev 2010-11-18 17:29:59 följande:
    syskonmaking, kanske du kan skicka dom i morgon så har jag dom till på måndag.
    för mensen är på G men har inte riktigt börjat så antar att den börjar i morgon, då kan jag väl räkna den dagen som dag 1 eller hur?
    Då blir det dag 4 på måndag.
    Men va FAN!! Jag har itne varit inne här förän NU och ser nu vad du har skrivit.. har det löst sig ändå?

-----------------------------------

Hur går det för er andra? Nån med BIM eller ÄL snart?? Har ni nån lista?
  • ymmmi

syskonmaking, jo det löste sig, en snäll perosn skickade till mig och jag hoppas att jag får mina tabletter snart också s jag kan skicka tillbax till hon dom som jag lånade =)

• Eddam
    ymmmi skrev 2010-11-22 13:13:13 följande:
    syskonmaking, jo det löste sig, en snäll perosn skickade till mig och jag hoppas att jag får mina tabletter snart också s jag kan skicka tillbax till hon dom som jag lånade =)
    Tur!! Har du inte fått dina än?
  • ymmmi

nej dom har inte kommit ännu, jätte skumt =/ jag hoppas interligt att dom kommer i veckan så jag kan skicka tillbax dom 5 som jag lånade

• ellenkey

Bim på fredag, ska testa då... tyvärr har jag de vanliga innan mens symtomen, men vi får väl se

• MD77
    ellenkey skrev 2010-11-23 06:10:06 följande:
    Bim på fredag, ska testa då... tyvärr har jag de vanliga innan mens symtomen, men vi får väl se
    Spännande...håller tummarna stenhårt!Glad
  • helena29
    ellenkey skrev 2010-11-23 06:10:06 följande:
    Vad har du för symptom? Och hur långt innan mens kommer de?
  • ellenkey

Jag får alltid svamp en vecka innan mensen kommer och sen försvinner den lika snabbt med mensen. Har läst att det beror på att slemhinnan tunnas ut innan mens.. har också läst att svamp kan ha med graviditet att göra, hoppas att så är fallet. Försök 11 nu!

För att analysera, vilket jag gör hela tiden.. så har jag inga flytningar alls nu innan mensen, det brukar jag ha massor, men vågar inte hoppas eller tro nåt, har gjort det för mkt.

• sassa07
    ellenkey skrev 2010-11-23 14:30:56 följande:
    Jag får alltid svamp en vecka innan mensen kommer och sen försvinner den lika snabbt med mensen. Har läst att det beror på att slemhinnan tunnas ut innan mens.. har också läst att svamp kan ha med graviditet att göra, hoppas att så är fallet. Försök 11 nu!

För att analysera, vilket jag gör hela tiden.. så har jag inga flytningar alls nu innan mensen, det brukar jag ha massor, men vågar inte hoppas eller tro nåt, har gjort det för mkt.
    Spännande Håller tummarna att du får ett pos grav test på fredag
  • ymmmi

alltså min mens var väldigt skum denna gång, började blöda i torsdags, men sen försvann det och kom bara någon gång under torsdagen också, ja riktigt blod och kom mest när man var på toa och tog i var så hela helgen, men sen i måndags så började den ordentligt som vanlig mens och nu blöder jag ännu och är ju på dag 7 i dag.
    Så jag undrar om jag då räknade fel om att dag 1 på denna menscyckel var i torsdags.

Började iaf med tabletter så fort dom kom i måndags =)

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??