• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • sweetgirl89
    Eddam skrev 2010-10-01 14:09:18 följande:
    Okej tjejer, igår beställde jag gravtester. Bara för tänk OM mensen inte kommer i morgon.. Idag kom dom!!!
    Kunde självklart inte hålla mig trots att jag lovat mig själv..

Så med mitt på dagen urin och 2 timmar efter senaste kissning så fick jag detta:

Svaagt men rosa streck och väl synligt, BIM-1 ! I morgonbitti ska jag testa med clearblue för att vara helt säker!
    Grattis!!!! helt klart positivt!!

hur många pergokuren åt du innan det blev + nu? Håller tummarna att bönan håller sig kvar!! :)
    ♥Elina 22/1-2010♥
  • Eddam

Sweetgirl: Tack!
    Jag har ätit 3 enkelkurer och detta var första dubbelkuren! Ja jag hoppas detsamma att den vill vara kvar och att det helst bara är en därinne!

Fimpen: Tack!
    Ja nu ska bara resten av er göra samma sak vid BIM!

• sancia
    Okej tjejer, igår beställde jag gravtester. Bara för tänk OM mensen inte kommer i morgon.. Idag kom dom!!!

Så med mitt på dagen urin och 2 timmar efter senaste kissning så fick jag detta:

Svaagt men rosa streck och väl synligt, BIM-1 ! I morgonbitti ska jag testa med clearblue för att vara helt säker!
    Grattis!!!
  • mira69

Stort grattis!!! Vilken härlig känsla va? :)
  • sassa07

Syskonmaking: GRATTIS!!! tyvärr laddas inte bilden upp på min data men alla andra skriver Grattis så då gör jag det med GRATTIS!!!
    En liten födelsedagspresent

-----------------------------------------

Va på VUL imorse! 3 skikt slemhinna, det va bra sa hon, så då är det väl det? eller Barnlängtan vad säger du?
    En liten ÄB  sa hon! Jag är på dag 10 så det kan ju ha varit lite för tidigt!
    Dag 22 ska jag ta progesteron test!
    Hon sa att jag ev inte svarar på Pergo, skulle det va så så får jag inte fortsätta pga att det är farligt för kroppen!
    Nu undersöktes jag inte av min egna gyn (pga tidsbrits) men men så jag ska höra med honom om jag ska ta dubbelkur nästa omgång....

• MD77

ÅH VAD KUL! ÄNTLIGEN!!! Vad glad jag blir, skam den som ger sig Glad Hoppas verkligen att du frå njuta av din graviditet och den kommande bebisen. Men du lämnar väl inte oss nu?
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • Smurfette77

Grattis syskonmaking Solig Nu får vi hoppas det blir fler plus här!

• GakkenLive

Syskonmaking  - Hipp hipp huuurrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!Grattis till ett fint streck =).
    Hur "känner" du dig ?

Inte vågat testa, o kommer minst vänta till BIM (eller se om mensen kommer då...) innan jag gör det.Jag är eg testgalen, men jag vågar inte.
    Rädd för att bli för besviken.

Funderar över mina "symptom" som lika gärna kan betyda annat...
    Molar nedtill,mer ont i omgångar
    Klart ömmare bröst  nu på em/kvällen...
    Så har jag ju min nästäppa med/min förkylning som bara blir en täppt näsa, o inget mer, har haft det i ett par dagar nu...
    O ja, min svampinfektion, den är glädjande nog på väg att försvinna...

• sassa07

Nu kan jag se bilden!! ojojojoj va skoj Klart det är ett plus!! GRATTIS igen!
    Som MD skrev du lämnar oss väl inte....

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??