• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • Eddam

Tack allihopa! Det känns skitbra! Även om jag tvivlar lite, TÄNK OM det är fel på testerna (ja, jag har gjort ett till.. haha) Men i morgon ska jag göra ett Clearblue som sagt..

Och nej, självklart lämnar jag er inte!! Jag vill ju se er alla plussa ju!!!!!!!

• Eddam

Nu har jag testat med cleablue oxå, jag är GRAVID!!!! 1-2 veckor stod det så det stämmer ju!

• Eddam
    Sancia:  BIM 26/9 Plus
    MD77: BIM 27/9 Minus
    Fjällräven: BIM 28/9 Minus
    Smurfette77: BIM 28/9 Minus
    Syskonmaking: BIM 2/10 Plus
    GakkenLive BIM ca 4/10
    Barnlängtan2011:
     BIM 5/10
    Catlover: BIM 11/10
    Fimpen72: - BIM 15/10
    Sassa07: BIM 22/10
    sweetgirl89: BIM 24/10
  • flingan
    Eddam skrev 2010-10-02 07:29:05 följande:
    Nu har jag testat med cleablue oxå, jag är GRAVID!!!! 1-2 veckor stod det så det stämmer ju!
    Underbart! Hoppas det är flera som följer med på detta tåg och plussar snart.

Själv är jag vid gott mod då jag nyss identifierade min första älflytning denna cykel. Dock var ältestet negativt, men det börjar iaf hända något.
  • Eddam
    flingan skrev 2010-10-02 08:45:12 följande:
    Underbart! Hoppas det är flera som följer med på detta tåg och plussar snart.

Själv är jag vid gott mod då jag nyss identifierade min första älflytning denna cykel. Dock var ältestet negativt, men det börjar iaf hända något.
    Ja alla får gärna härmas om ni vill!

Härligt med älflytningarna.. Vad är du på för dag?
  • flingan
    Eddam skrev 2010-10-02 09:04:01 följande:
    Ja alla får gärna härmas om ni vill!

Härligt med älflytningarna.. Vad är du på för dag?
    Jag är på dag 18, så jag hoppas på äl inom de närmaste dagarna. Väntan är så dryg dock, tiden står ju stilla när man väntar.
  • Eddam
    flingan skrev 2010-10-02 09:27:34 följande:
    Jag är på dag 18, så jag hoppas på äl inom de närmaste dagarna. Väntan är så dryg dock, tiden står ju stilla när man väntar.
    Ja visst är det en hemsk väntan.. Känns ju som man hinner bli 100 år mellan varje ägglossning! Men den kommer nog snart! Med tanke på flytningarna så är det nog nära..
  • Eddam

Gakkenlive och Barnlängtan: Ni är ju näst på tur.. Fått några känningar än? Vad tror ni?

• Rose83

vet ni om det är vanligt att få svamp eller urinvägsinfektion? jag tror jag fått det då det sved och brände lite igår kväll när jag kissade..var på jobbet och gick hem med känslan av att vilja kissa.. men bara känslan... skit jobbigt!! idag kissade jag bättre, men känner liiiite den symptomen...

nån som vet??

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??