• JaneD

Spraystart i maj (Synarela)

Det är dåligt med trådar med folk som sprayar med Synarela... jag ska starta på onsdag 12 maj. Är det fler som just börjat eller ska börja snart? Kunde vara kul att följas åt?

Om det nu verkligen är så dåligt med folk som ska spraya med just Synarela så får gärna alla som står i spraystarten skriva av sig här.

• Svar på tråden Spraystart i maj (Synarela)
  • Anna8102

Hej, jag sprayar för fullt med synarela, började iofs för ca för ungefär fyra veckor sen. Jag ska börja med sprutorna idag så jag kanske inte platsar här

Livet är inte rättvist, det bara är så....
  • Anna8102

Jag har gonal-f. Första sprutan är tagen nu
    Vad ska du ha för sort?

Livet är inte rättvist, det bara är så....
  • Lillan15

Hej! Jag börjar oxå spraya med Synarela 12 maj. Sprut start 2 juni. Hoppas, ber och önskar att detta skall funka. Önskar mig en mars baby 2011. Lycka till alla! {#lang_emotions_apple} 

Toyota10
  • JaneD
    Lillan15 skrev 2010-05-06 00:39:36 följande:
    Hej! Jag börjar oxå spraya med Synarela 12 maj. Sprut start 2 juni. Hoppas, ber och önskar att detta skall funka. Önskar mig en mars baby 2011. Lycka till alla!  
    Oj, det är ju precis som jag! Vad roligt, då kan vi följas åt dag för dag. :)
  • Lillan15

Jag skall ha Menopur. Vid förra försöket tog inte medicinerna. Blev därmed inget ÄP. Kände heller inget av med. den gången. Hoppas på tur nu. Fått en rejäl ökning av doserna den här gången. Längtar att få starta nu.

• LS 1976

Hej, jag börjar med Synarela nästa vecka den 21 maj. Ska spraya i 4 veckor innan jag börjar med sprutorna.

JaneD: Hur känns det idag efter att du börjat spraya? Är det första gången?

• Lillan15
    Hej på Er alla i tråden! Det är 2:a omgången jag sprayar nu. Känns bra att ha börjat igen.
    Hoppas det tar sig denna gång, längtar såå
  • JaneD

För mig är det första gången! Hittills känns det inte alls. Förutom att det liksom känns i näsan drygt 30 min efter sprayning. Och det "smakar" sämre än vanlig nässpray. Det hur skumt hur man nästan känner sig besviken för att man inte känner mer, men å andra sidan sa BM att de flesta inte märker av några biverkningar alls av sprayen.

Svar på tråden Spraystart i maj (Synarela)