• tebax

Förbjud dessa jävla kamphundar!

Nu har man sett ett fall igen där ett barn har blivit atteckerad av dessa as! Kom inte och påstå att det beror på ägaren för det jävla skitsnacket går jag inte på. Dessa hundar borde föbjudas i detta land. Patetiskt att få ha sådana hundar , fattar inte hur Sveriges regering INTE ser problemet.

Ska man inte våga släppa ut sina barn att leka för att de kan bli attackerade av hundjävlar??

FAttar inte nöjet med att skaffa en hund som har fel i aveln från grund o botten!1111111111111111111111111

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-07 07:15
    Jag har varit bortrest ett par dagar och ser att jag fått över 2000 svar. Så jag kan knappast svara på allt men kul att se hur många som engagerat sig.

Ha det bra.

• Svar på tråden Förbjud dessa jävla kamphundar!
  • Gaby 01
    Dynah skrev 2010-05-01 19:14:52 följande:
    Licens är jätte-bra men tänk också på att det finns många med körkort som faktiskt inte ÄR lämpliga bilförare...men det är en bit på väg i alla fall.
    Ja men det tror jag också, och de som kommer må allra bäst av det är ju hundarna själva.
  • tebax
    bakeacake skrev 2010-05-01 19:16:17 följande:
    Du kanske även borde läsa på lite om rättspraxis...
    jag är ingen hund jag har vettet att inte gå till attack.
  • Lakino
    tebax skrev 2010-05-01 19:16:22 följande:
    jag skulle aldrig skaffa något som jag vet kan skada mitt barn om han skulle råka göra en sak som hunden går igång på.
    alla hundar kan gå igång på saker,finns inga "idiotsäkra hundar"
  • bakeacake
    tebax skrev 2010-05-01 19:15:02 följande:
    Allvarligt är alla här på fl lika tröga, du fattar väl vad jag mena ??
    Nej det är nog bara din ts och alla dina inlägg som är korkade och tröga...
  • hmcc
    tebax skrev 2010-05-01 19:16:22 följande:
    jag skulle aldrig skaffa något som jag vet kan skada mitt barn om han skulle råka göra en sak som hunden går igång på.
    Nej men låter du ditt barn kasta gång på gång så får nog ungen vara med på första sidan i aftonbladet.
  • Sannalouise87
    tebax skrev 2010-05-01 19:14:26 följande:
    Tr som du vill, men kom inte gråtande om ditt barn far illa av hunden.
    Haha...du är ganska patetisk om jag får säga vad jag tycker...Uppenbart vet du inte vad du pratar om, och verkar inte ha det minsta erfarenhet av hur hundar fungerar. Att läsa i tidningen vad medier skriver, där hälften av faktan utelämnats, och därefter dömma ut hundar som livsfarliga är fruktansvärt tråkigt, och görs bara av dom som inte har den minsta erfarenhet av hundar!
  • Lakino
    hmcc skrev 2010-05-01 19:17:38 följande:
    Nej men låter du ditt barn kasta gång på gång så får nog ungen vara med på första sidan i aftonbladet.
    det tror jag med...snacka om att provocera hunden!
  • bakeacake
    tebax skrev 2010-05-01 19:17:25 följande:
    jag är ingen hund jag har vettet att inte gå till attack.
    vad har det med saken att göra? Jag bara drog paraleller.. såna som du uppebarligen inte verkar förstå.. så din mentala status skulle jag klassa i samma nivå som en mentalt misshandlad "kamphund"
  • lillajessi

Jag måste fråga ts: Vad bygger du dina åsikter på? Saker du själv upplevt eller media och hörsägen? Du skriver att du inte träffat någon frisk hund av de raser som pekats ut, hur många är det?

Svar på tråden Förbjud dessa jävla kamphundar!