• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym

Hahaha det var det roligaste i dag=)

• Anonym (skit oxå..)

Jag har tyvärr ingen men en kompis till mig berättade att hon satt på tunnelbanan på väg hem till sin son när hon kände att det började spränga i ändtarmen.. När hon kom fram var det panik och en fråga om sekunder. Otur som hade åkte hissen upp precis när hon tog tag i handtaget. När hon äntligen var inne i hissen kände hon att korven var typ på väg ut så hon satte handen för att trycka emot men korven puttade bort handen.. Så när hon kom in i lägenheten var det bara att dra in på toa direkt och försöka reda upp skiten så gott det gick..

• Anonym (Uäääk!!!!)
    LadyJane skrev 2011-05-21 16:06:22 följande:
    en gång när jag var ganska dålig i magen struntade jag i att gå på toa, men efter 20 minuter kände jag hur det bubblade i magen, gjorde allt för att hålla mig. var med min nya pojkvän och vågade inte säga något. skulle gå på toa och sa bara "vänta, jag kommer snart" men han höll såklart kvar mig och pussade mig osv. sedan kände jag hur varmt det blev i byxan + bulan som växte i min jeansbak och han kommenterade att det stank som fan. sprang in på toaletten med skinkorna ihop och blev så nervös så jag tryckte ut mer bajs i byxorna. okontrollerat. kunde ju inte låta bli att känna på trosorna.. märkte hur mycket diarre det var i dom och tänkte "nej, fan". blev såklart ÄNNU mer nervös och fick magknip. var ju inne på toan men hade fortfarande inte tagit av mig trosorna skulle precis dra ner dom när jag kände hur det började rinna i säkert 15 sekunder.. det var vääärldens diarre och det började rinna ner en massa på golvet..

kunde ju självklart inte låta bli att känna på mina trosor igen, det var varmt. min pojkvän har ett väldigt stort badrum. stog precis vid toan och fick magknip IGEN och det började rinna mer otroligt lös diarre (nästan som vatten) över HELA badrumsgolvet och jag grät nästan. såklart hade jag glömt att låsa dörren så min nya dösnygga pokvän öppnade och frågade "Är du okej eller?" sedan såg han den enorma diarrepölen (hade råkat bajsa ner toalocket också) och bara "vad hände?" jag sa förlåt och att jag var dålig i magen.
    Usch,det låter nästan som att det är nått du tänder på när du skriver... uääääk!!!!!Kräks
  • Anonym (Bella)

Asså hela mitt jobb står och läser det här nu, jag väckte hela avdelningen när jag skrattade! Bästa jag läst nånsin! Skål

• Anonym (Äcklad)
    LadyJane skrev 2011-05-21 16:06:22 följande:
    en gång när jag var ganska dålig i magen struntade jag i att gå på toa, men efter 20 minuter kände jag hur det bubblade i magen, gjorde allt för att hålla mig. var med min nya pojkvän och vågade inte säga något. skulle gå på toa och sa bara "vänta, jag kommer snart" men han höll såklart kvar mig och pussade mig osv. sedan kände jag hur varmt det blev i byxan + bulan som växte i min jeansbak och han kommenterade att det stank som fan. sprang in på toaletten med skinkorna ihop och blev så nervös så jag tryckte ut mer bajs i byxorna. okontrollerat. kunde ju inte låta bli att känna på trosorna.. märkte hur mycket diarre det var i dom och tänkte "nej, fan". blev såklart ÄNNU mer nervös och fick magknip. var ju inne på toan men hade fortfarande inte tagit av mig trosorna skulle precis dra ner dom när jag kände hur det började rinna i säkert 15 sekunder.. det var vääärldens diarre och det började rinna ner en massa på golvet..

kunde ju självklart inte låta bli att känna på mina trosor igen, det var varmt. min pojkvän har ett väldigt stort badrum. stog precis vid toan och fick magknip IGEN och det började rinna mer otroligt lös diarre (nästan som vatten) över HELA badrumsgolvet och jag grät nästan. såklart hade jag glömt att låsa dörren så min nya dösnygga pokvän öppnade och frågade "Är du okej eller?" sedan såg han den enorma diarrepölen (hade råkat bajsa ner toalocket också) och bara "vad hände?" jag sa förlåt och att jag var dålig i magen.
    Du stod BREDVID en toalett, men istället för att sätta dig på den så stod du och bajsade på golvet i 15 sekunder??! Och varför känna på sina nerbajsade trosor? Sorry, men jag tror inte att din story är sann, snarare att du är en sån som tänder på bajs.
  • Anonym (Uäääk!!!!)
    Anonym (Äcklad) skrev 2011-06-24 02:46:36 följande:
    Du stod BREDVID en toalett, men istället för att sätta dig på den så stod du och bajsade på golvet i 15 sekunder??! Och varför känna på sina nerbajsade trosor? Sorry, men jag tror inte att din story är sann, snarare att du är en sån som tänder på bajs.
  • Anonym (nytjejen)

första natten jag sov hos min nuvarande så hade vi varit ute och festat långt in på morgonen, jag har en vana att bli rätt så risig i kistan när man druckit och kände hur det började trycka på.. Skyndade iväg på toaletten och sket, bajset var som cement i kosistensen, löst men tjockt! Karln hade ingen riktigt toapapper hemma utan hushållspapper och när jag väl skitit och torkat mig klart så ska jag spola. (ringde min bästa vän när jag kom in på toan, ja vi är knäppa som talar med varandra när vi skiter, men det är en annan sak!) När jag trycker på spolaknappen blir det är stopp och vattnet börjar stiga, jag får panik min kompis i luren gapskrattar! Där står jag med högt vatten i toan och tar toaborsten och försöker lösa upp längst ner och spola bort eftersom, vilket funkar! När jag spolat ca 12 gånger så öppnar jag fönstret att han för precis förbi ute, jag känner att nu dör jag! Toaborsten är full med skit och jag får slå av den vad som går i toan för att sedan ta den till duschen för att få bort det sista. Kompisen tyckte att jag skulle be honom om hjälp vilket jag stenvägrade! Jag överväger att hoppa ut genom fönstret och springa hem, men då jag jagat denna karl i över 6 månader och bor i en liten kommun så kändes det meningslöst... Min kompis hade ett riktigt krampskrattanfall i luren och tyckte att det var årets roligaste. Väl klar går jag ut till TV rummet och kan inte hålla mig, utan frågar om han tyckt att jag spolat mycket, varpå jag berättar vad som hänt! Han fick en rejäl chock! Från den dagen har vi faktiskt varit tillsammans och har nu ett barn ihop, så jag lyckades ändå inte skrämma bort stackarn ;)

• seriousally

Jag har blivit tvungen att bajsa i det fria många gånger. Det händer något i min kropp när jag promenerar efter en måltid. Det händer ofta att magan behöver panikskita.

Värst var endå den gången jag var ute och promenerade efter en stor väg genom ett bostadsområde. Det fanns ingenstans att stanna till på. Så jag knep allt vad jag kunde och koncentrerade mig på att gå så fort det bara gick utan att det skulle hända en olycka. Jag måste ha sett otroligt fånig ut.

Väl hemma slängde jag mig in genom dörren. Helt kallsvettig kämpade jag för att få av mig som tighta svettiga byxorna. Naturligvis så snubblade jag med byxorna nere vid hälarna. Olyckan var ett faktum. Tur att jag hann innanför dörren iaf.

En annan pinsam liten historia var när jag och min sambo skulle gå till affären för att handla. Väl utanför dörren så tyckte jag att det var ett utmärkt tillfälle att lätta lite på trycket.....men efter "fisen" så kände jag att något inte stod rätt till. Det vart väldigt varmt och blött i brallan. haha....både jag och min sambo fick oss ett gott skratt iaf.

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat