Inlägg från: Anonym (Uäääk!!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Uäääk!!!!)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

LadyJane skrev 2011-05-21 16:06:22 följande:
    en gång när jag var ganska dålig i magen struntade jag i att gå på toa, men efter 20 minuter kände jag hur det bubblade i magen, gjorde allt för att hålla mig. var med min nya pojkvän och vågade inte säga något. skulle gå på toa och sa bara "vänta, jag kommer snart" men han höll såklart kvar mig och pussade mig osv. sedan kände jag hur varmt det blev i byxan + bulan som växte i min jeansbak och han kommenterade att det stank som fan. sprang in på toaletten med skinkorna ihop och blev så nervös så jag tryckte ut mer bajs i byxorna. okontrollerat. kunde ju inte låta bli att känna på trosorna.. märkte hur mycket diarre det var i dom och tänkte "nej, fan". blev såklart ÄNNU mer nervös och fick magknip. var ju inne på toan men hade fortfarande inte tagit av mig trosorna skulle precis dra ner dom när jag kände hur det började rinna i säkert 15 sekunder.. det var vääärldens diarre och det började rinna ner en massa på golvet..

kunde ju självklart inte låta bli att känna på mina trosor igen, det var varmt. min pojkvän har ett väldigt stort badrum. stog precis vid toan och fick magknip IGEN och det började rinna mer otroligt lös diarre (nästan som vatten) över HELA badrumsgolvet och jag grät nästan. såklart hade jag glömt att låsa dörren så min nya dösnygga pokvän öppnade och frågade "Är du okej eller?" sedan såg han den enorma diarrepölen (hade råkat bajsa ner toalocket också) och bara "vad hände?" jag sa förlåt och att jag var dålig i magen.
    Usch,det låter nästan som att det är nått du tänder på när du skriver... uääääk!!!!!Kräks
  • Anonym (Uäääk!!!!)
    Anonym (Äcklad) skrev 2011-06-24 02:46:36 följande:
    Du stod BREDVID en toalett, men istället för att sätta dig på den så stod du och bajsade på golvet i 15 sekunder??! Och varför känna på sina nerbajsade trosor? Sorry, men jag tror inte att din story är sann, snarare att du är en sån som tänder på bajs.
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat