• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Orättvist
    Anonym (mega pöl) skrev 2011-01-28 22:42:23 följande:
    Haha, har skrattat så jag har magknip nu!
    Har även själv tre skit historier att dela med mig.

Alla är med min nuvarande sambo!

Första gången det hände, var ganska i början då vi hade sex. Jag överst. Plötsligt får jag magknip, och känner att jag måste fisa. Sa ingenting till sambon, utan började fnittra. Han undrade vad det var för fel. Min mage började knorra högljutt. Därefter kom det. Världens brakare. Då började jag skratta allt för mycket, så jag kissade på mig.. eller ja, OSS. Han låg ju ner på sängen, jag satt gränsle.. PANIK! Båda asgarvar!
    Jag lyckades ta mig bort från sängen, och vad ser vi inte då? Jo, bajs! Jag hade alltså bajsat en klump då jag pruttade!! Dumt nog så frågade jag sambon "var det du?"
    Hahahahah... Vi har skrattat åt händelsen fleeera gånger.

Andra gången vi var med om en bajsolycka, var för ca 8månader sedan. Vi hade ätit tacos, som får min mage att slå bakut! Jag satt på soffan medans sambon diskade. Kände att nu bubblar det till i magen. Samt började svida i rumpan. Vi hade toalett på nedre våningen, och vardagsrummet var på övre. Aldrig i hela livet att jag skulle klara av att gå ner till toaletten.
    Plötsligt kom fisen... och det rann lite i byxan. Då började jag springa mot dörren. Hann halvvägs igenom vardagsrummet, känner att nu måste jag skita. Kan inte hålla. Drog ner byxorna, och sätter mig ner på huk. Det sprutar överallt. Katastrofal diarré. Sambon hörde världens skratt och "plaskande". så han kom till vardagsrumsdörren. Hans min, och reaktion.. den fick mig att skratta hysteriskt! Sitter där, mitt på vardagsrumsgolvet, ner på huk och skiter diarré. Pölen var väl 1m x 1m. Gigantisk!
    Jag rusade tillslut droppandes ner till toaletten, och sambon tvättade golvet. MED DISKTRASAN!!
    Sambon har retat mig efter det MASSOR! Han förstod inte hur allt det fick plats inuti mig!

Tredje gången var förra sommaren. Då vi var hemma hos min mormor. Jag vågade inte gå på utetoan, och det fanns ingen annan fungerande toalett, än den som fanns i mormors hus. Vi sov i gäststugan ute. Bestämde mig för att hålla mig tills på morgonen.
    Sambon och jag låg och kramades på natten, och började leda mot sex... kände hela tiden att magen var i uppror.
    Vår hund sov i sin bädd precis nedanför vår säng.
    Vi hade hunnit få av oss kläderna, och min mage vrålade. Jag börjar panikskratta, och känner att NU kommer det. Sambon får panik och är rädd att jag ska skita ner sängen. Så han knuffar ner mig från sängen.
    På vägen ner, (ramlade med rumpan före) sprutlackerade jag väggen, våra väskor och HUNDENS SÄNG!! Tur att hunden hann smita ner under sängen.
    Herre gud vad jag skrattade, och hade ont i magen, och panik! Dessutom så hade vi ju inte rinnande vatten!!
    Så sambon fick ta en handduk, och gå ner till ån nedanför stugan. Jag satte mig i kalla bastun, och torkade mig. Tillslut insåg jag att jag måste till huvudhuset.
    Luktade skit och benen nerbajsade.

Ja, jag är nog en riktig skitrumpa. Vet inte hur jag lyckas. Och allt med samma man! Han är dock en ängel som står ut! Tur att han saknar luktsinnet!
    Shit jagdööör av skratt ....IGEN..så många gånger jag försökt läsa denna tråd. Inte roligt för er..men shit va jag skrattar..får sitta och knipa för att inte kissa på mig;) Tack för att ni delar med er!!
  • Anonym (stumpanstrumpan)

Åh, herregud, nu börjar man minnas grejer. 

Var innebonde hos en tant när jag pluggade utomlands. En dag blev jag akut dålig i magen när jag var på stan, så jag skyndade mig hem. När jag kommer dit visar det sig att vattnet är avstängt. Varför vet jag inte. Tanten är hemma, och jag får panik. Går in på "mitt" rum, försöker tänka ut vad jag kan göra. Det trycker och brummar i  magen. Måste bajsa NU. Får liksom panik och lyckas på något sätt bajsa där inne i rummet i en strumpa. Spiller lite och torkar upp med den andra strumpan. Hittar till slut en påse att läga det i. Knyter ihop påsen, lägger den i väskan och åker ned på stan igen. Slänger paketet och gör vad jag borde ha gjort från början - går på en offentlig toalett. (även om de var riktigt sunkiga i den staden)

• Anonym (bajsarna)

People, det har hänt igen!
    Vi är som förföljda av bajs, festivalvännen (J) och jag.

Den här gången var det på en båt till Danmark.
    Vi hade sprungit runt på däck hela dagen och skulle nu äta middag. Det var riktigt gott, om än lite dyrt, och vi traskade mätta och glada iväg till hytten för att vila i en halvtimme innan vi gav oss ut på nya äventyr.
    När vi ligger där i våra bunkar börjar det brumma något väldigt i våra magar, och J blir helt grågrön i ansiktet. 
    Vi sväljer ner varsin Imodium Plus och hoppas på det bästa, men icke! En kvart senare blir det skytteltrafik fram och tillbaka till toan.
    Det hade varit okej om det var en person, men nu var vi ju två rejält matförgiftade tjejer! Vi upprättade ett slags schema som gick ut på att man fick sitta på toaletten i högst fem minuter åt gången, och att man då var tvungen att ta i så man nästan svimmade för att få ut så mycket som möjligt. Det fungerar rätt bra!
    .... i säkert 15 minuter.
    När jag sitter där och trycker på som en idiot piper J "A, jag måååste verkligen skita nuuuu!!!!" Jag försöker skynda mig så mycket jag kan, men efter bara en minut hör jag PRRRRFFFHHH från andra sidan dörren. Jag var vid det här laget klar för den gången, så jag torkade mig och gick ut.
    Då har J satt sig på huk och skitit i papperskorgen! Jag skrattade så mycket att jag bajsade lite i byxan och J satt kvar och sprutlackerade papperskorgen medan jag ännu en gång rusade in på toaletten.  
    Vi bestämde sen att J skulle fortsätta använda papperskorgen eftersom hon är ganska mycket kortare än mig och därför har lättare för att sitta på den.
    4-5 timmar senare har det kraftiga bajsbehovet lättat lite, och vi försöker komma på något sätt att smussla bort en papperskorg full med diarré.
    Vi försökte hälla ner bajset i toaletten men upptäckte snabbt att det mesta hamnade utanför, så vi fick tänka om...
    Då kommer J på den briljanta idén att slänga skiten över däck i aktern!
    Vi trär en plastpåse över papperskorgen och smyger runt i korridorerna Bond Style för att försöka hitta dörren till akterdäck.
    När vi kommer dit är det helt tomt! Det var nog nästan så vi bajsade på oss av lättnad där.
    J smyger fram till relingen med bajspapperskorgen medan jag håller vakt vid dörren, och själva tömmandet går jättebra!
    Då hör vi några killar som skriker på danska! Vi fattar verkligen inte var det kommer från, vi är ju ensamma på däcket! Men sen tittar vi upp... Då finns det ju förstås ett till akterdäck en våning upp, och där står det runt 20 snygga killar och glor på oss.
    Det blev inget mer utforskande av båten den dagen... 

• riboflavin
    Anonym (bajsarna) skrev 2011-03-04 01:19:24 följande:
    People, det har hänt igen!
    Vi är som förföljda av bajs, festivalvännen (J) och jag.

Den här gången var det på en båt till Danmark.
    Vi hade sprungit runt på däck hela dagen och skulle nu äta middag. Det var riktigt gott, om än lite dyrt, och vi traskade mätta och glada iväg till hytten för att vila i en halvtimme innan vi gav oss ut på nya äventyr.
    När vi ligger där i våra bunkar börjar det brumma något väldigt i våra magar, och J blir helt grågrön i ansiktet. 
    Vi sväljer ner varsin Imodium Plus och hoppas på det bästa, men icke! En kvart senare blir det skytteltrafik fram och tillbaka till toan.
    Det hade varit okej om det var en person, men nu var vi ju två rejält matförgiftade tjejer! Vi upprättade ett slags schema som gick ut på att man fick sitta på toaletten i högst fem minuter åt gången, och att man då var tvungen att ta i så man nästan svimmade för att få ut så mycket som möjligt. Det fungerar rätt bra!
    .... i säkert 15 minuter.
    När jag sitter där och trycker på som en idiot piper J "A, jag måååste verkligen skita nuuuu!!!!" Jag försöker skynda mig så mycket jag kan, men efter bara en minut hör jag PRRRRFFFHHH från andra sidan dörren. Jag var vid det här laget klar för den gången, så jag torkade mig och gick ut.
    Då har J satt sig på huk och skitit i papperskorgen! Jag skrattade så mycket att jag bajsade lite i byxan och J satt kvar och sprutlackerade papperskorgen medan jag ännu en gång rusade in på toaletten.  
    Vi bestämde sen att J skulle fortsätta använda papperskorgen eftersom hon är ganska mycket kortare än mig och därför har lättare för att sitta på den.
    4-5 timmar senare har det kraftiga bajsbehovet lättat lite, och vi försöker komma på något sätt att smussla bort en papperskorg full med diarré.
    Vi försökte hälla ner bajset i toaletten men upptäckte snabbt att det mesta hamnade utanför, så vi fick tänka om...
    Då kommer J på den briljanta idén att slänga skiten över däck i aktern!
    Vi trär en plastpåse över papperskorgen och smyger runt i korridorerna Bond Style för att försöka hitta dörren till akterdäck.
    När vi kommer dit är det helt tomt! Det var nog nästan så vi bajsade på oss av lättnad där.
    J smyger fram till relingen med bajspapperskorgen medan jag håller vakt vid dörren, och själva tömmandet går jättebra!
    Då hör vi några killar som skriker på danska! Vi fattar verkligen inte var det kommer från, vi är ju ensamma på däcket! Men sen tittar vi upp... Då finns det ju förstås ett till akterdäck en våning upp, och där står det runt 20 snygga killar och glor på oss.
    Det blev inget mer utforskande av båten den dagen... 
    Herregud.

I det läget känner åtminstone jag att det nog är dags att ta varsin flytväst, utlösa en livbot och paddla mot Sverige...
  • Theres

Skrattar även jag ihjäl mig här!! Fantastisk tråd! Har några historier på lut, får dela med mig en annan dag, nu måste jag sova!! :)

• Anonym (Pringles)

Haha!! Något liknande har faktiskt hänt mig minus treåringens kommentar, var på prommenad med andra mammor... Man ska aldrig äta Pringles chips lärde jag mig då...

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat