• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym (bröllopsbajsaren)

Min lillebror skulle till att gifta sig, och vi hade några mil till staden där vigseln skulle ske. Vi skulle ta in på hotell och ha gott om tid på oss att göra oss iordning, så när vi kom till staden så slängde vi i oss lite snabbmat och sen checkade vi in på hotellet. Redan då var min mage i uppror, så på en gång när vi kom in på hotellrummet så blev det toaletten för min del. Sen fortsatte det så. 

Tillslut var det så illa att vigseln skulle börja om 20 min, och vi var kvar på hotellet med mig som toksket hela tiden! Vad gör man då? Min bror skulle ju gifta sig???

Ivf så satte vi oss i bilen, men jag känner på en gång att det här kommer gå åt skogen!!

Vi kommer till kyrkan, där vi aldrig varit förut, och jag rusar runt för att hitta en toa. Tillslut måste jag gå in i kyrkan för att hitta någon som kan omgivningen, och där står mamma! Tack och lov! Hon hänvisar mig 2 vån upp, med orden "Vigseln börjar om 5 min". Det var inte lätt att springa 2 vån upp, med festklänning och högklackat och leta efter en toa i en gammal kyrka. Toan visar sig vara en liten variant, där man knappt kan vända sig, men jag satte mig snabbt ner och skiten sprutar ut!! Då ser jag att toalettpappret i princip är slut, det fanns bara några få rutor kvar. Det var bara att gå upp och tvätta av mig med vatten och torka med en gammal äcklig handduk som hängde där. Spolningen funkar naturligtvis inte som den ska, bara halva lasset försvann ned.  Genomsvettig tänker jag att jag iaf är bajsad nu, så jag borde hålla mig till vigseln är över.
    När jag öppnar dörren står min moster där!
    Jag var ärlig och sa: Jag är dålig i magen, så gå in på egen risk.
    Hon bara log och gick in! Stanken måste ju varit förskräcklig! Jag tyckte att jag själv stank också, men jag hade inget annat val än att gå längst fram i kyrkan och sätta mig jämte min familj. Ett par min senare börjar vigseln. 

Så jag var nära att missa min brors bröllop pga rännaskit, men tack och lov så lugnade sig magen efteråt, så jag behövde inte rusa ut från vigseln.
    Men det var sannerligen fel tillfälle att ha diarre! 

• Anonym (TS)

Vilka underbara inlägg som har kommit in i tråden :D

• Anonym (bajsfantast)

Vill höra mer! :D

• Bejje

Det är förvånande hur många som skiter ner sig i vuxen ålder. Jag trodde absolut inte att det var så vanligt, men som det låter här så händer det lite då och då för folk. Har dock aldrig hänt mig. Spelar ingen roll hur skitnödig jag är så kan jag alltid hålla mig. Om jag idag skulle vara så skitnödig att jag borde rusa på toaletten direkt så kan jag säkert hålla mig några dagar ändå. Efter ett tag så går skitnödigheten över om man är duktig på att hålla sig.

Däremot bör man inte hålla sig så länge som jag gör ibland, det fick jag lära mig i tonåren. Jag lät bli att bajsa för att jag tyckte det var jobbigt och tråkigt efter ett tag så gick det så långt att jag inte kunde bajsa längre. Då hade jag hållt mig i 7-8 dagar och det slutade med att jag fick åka in på akuten. Då kändes det som att något i mig skulle spricka och det gjorde fruktansvärt ont, så ont att jag inte kunde stå upp. Fick hjälp av morsan som nästan fick bära ner mig till bilen och köra in till akuten.

Där gav de mig något som satt igång en process i tarmarna och sen fyllde jag toaletten där till kanten tror jag :) Har aldrig skitit så mycket i hela mitt liv och det luktade fruktansvärt. Bajs luktar ju inte gott i normala fall heller, men när det har legat och myst till sig i över en vecka så luktar det katastrof :)

• Anonym (TS)

puffar upp tråden lite

• Anonym (Skitgrisen)

Haha vilken underbar tråd

Jag har haft problem med magen i perioder. Vad jag kommer ihåg nu är framförallt en situation som påminner om TS, fast att jag inte behövde gå in till gamlingar utan gick hem istället med nedskitna brallor och stinkande hand.
    Sen satt jag och pluggade en kväll och la en liten rökare (trodde jag). Sen efter en stund skulle jag lägga upp fötterna under mig och upptäckte att det klafsade till. Jag hade bajsat på mig när jag trodde det var en liten prutt bara.
    Min senaste bajskatastrof: Jag var föräldraledig och på barnvagnspromenad med ett par från mammagruppen när jag blev panikbajsnödig. Snabbare och snabbare gick jag och när jag insåg att jag aldrig skulle hinna fram till en toa skällde jag på dem för att de var så slappa och inte ville förlora gravidkilon. Sen sprang jag och gick in på en kemtvätt och frågade om toa och skyllde på urinvägsinfektion.
    Väl därinne fortsatte jag sprutmålningen av kaklet och var tvungen att göra mig av med byxorna som jag skitit ned. Det var modernt med långa koftor så jag såg väl ut som pippi långstrump när jag gick ut från kemtvätten med stövlar och enbart kofta. Dessutom var min bebis parkerad precis vid disken och kemgubben var tvungen att öppna dörren för mig. Undrar om han var förvånad när han hittade ett par dyra benettenbyxor i soppåsen sen

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat