• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym

Sket på mig på jobbet en gång, En riktigt stinkande diarrebajs. Jag trodde bara att jag skulle fisa men icke...
    Gick in på muggen och rakade ur det värsta och la trollerna i papperskorgen. Det stank HELVETE. Sen fick jag dra på mig de blöta brallorna som fortfarande stank och pendla hem på tåg och två bussar. Det kändes lite halvjobbigt...

• Anonym

Min vän for efter en kille hon gillade till andra sidan världen för att möta upp. De började väl få till nåt när hon drabbades av akut turistdiarré när de kom tillbaks till campingen. Hon ursäktade sig med att hon var tvungen att sprin ga iväg och kissa och hittade till ett primitivt dass med öppninge både uppe och nere. Hon fick värsta attacken som bara sprutade och pruttade om vartannat. Drabbades av svettningar och kramper och stånkade och stönade därinne. Svetten lackade. När hon väl fått ur sig det värsta och öppnar "dörren" inser hon att killen kommit efter och suttit precis utanför och väntat och hört allting. Hon ville dö.

• Anonym (mysbrallan)

För fem årsen, Jag var 16 år och påväg hem från skolan.
    Minns inte nu vad jag hade ätit innan men blev sådär akutjättebajjenödig strax innan vi skulle av pendeln, skulle aldrig hinna att gå på toa innan vi skulle stanna vid våran station, jag tänkte att fan, så farligt kan det inte vara, det tar 10 min att gå hem så jag håller mig för kung och fosterland.

1 minut senare börjar magen låta och bubbla jättemycket och jag får panik, vet inte vad jag ska göra.
    Min tjejkompis som jag gick med hade jag känt i ett halvår ungefär och skämdes för mycket för att ens säga något alls om situationen till henne då jag började inse att jag inte skulle hinna hem till min toa!
    jag höll mig stenhårt och försökte gå samtidigt hemåt, samtidigt som jag sa hejdå till henne som bodde åt ett annat håll. Vägen hem är rakt igenom centrum med massa folk så jag kunde inte direkt sätta mig nånstans heller.
    3 minuter senare går det inte att hålla emot en sekund till så jag känner att det börja "läcka" i mina mysbyxor som jag hade på mig och jag är fortfarande så förvirrad så jag fortsätter att gå, med det äckliga kletet i byxan som börjar stinka grovt och jag skäms så mycket över mig själv och började bli arg för att jag inte kände av detta tidigare på pendeln, så jag kunde gått på toaletten där!

Väl hemma, springer jag in på toa och låser, sätter mig och "gör klart", och funderar vad jag ska göra med mina mysbyxor som stinker och är bajsiga. Kan ju inte bara lägga dom i tvättkorgen eller slänga dom hemma i papperskorgenSkrattande
    Nu minns jag faktiskt inte vad jag gjorde av byxorna just då, mer än att jag inte behöll dom!
    Men eftersom jag ändå var 16 år gammal så skämdes jag så mycket att jag inte ens berättade min mamma, och min kära mor använder också FL så väljer att vara anonym!

och gick av pendeln med en tjejkompis i centrum där vi bodde i en liten håla där alla känner alla.

• Anonym (kul tråd)

Min kompis var ihop med en riktig sportig kille, han drog alltid med henne ut i skogen på promenad eller jogging. En gång så blev hon akut nödig, och var tvungen att sätta sig och bajsa i skogen. Som "papper" fick hon ta hans dyra superunderställ-långkalsonger, vilket han snällt offrade för hennes skull. Hon lät dem dock ligga kvar i skogen, eftersom de kunde bara tvättas i låg temperatur, och det ville inte hon. Någon vecka senare, var de tillbaka i skogen, och då hade någon snäll stackare hängt upp långkallingarna i ett träd... (så där som man gör om någon tappat en vante) De kom inte med hem den gången heller... Skrattande

Var i Spanien med mannen, ute på en långpromenad efter en god paellamiddag, som ville ut, NU!  Var tvungen att sätta mig och bajsa, och inspirerad av min vän, använde jag min vita bomullscardigan... Efter tvätt på 95 grader, var den vitare än innan hehehe.... 

Innan jag och mannen hade analsex första gången, hade vi läst om ett par som hade analsex på första dejten i duschen, och det hade blivit lite övertryck i baken, så det kom en dusch på kaklet... Men de fortsatte att vara tillsammans Glad 
    Vi skrattade åt det där, och om det någon gång  skulle hända en olycka, så är det inget att göra åt det annat än att skratta. Men än har det inte hänt! 

• Anonym (Jag)
    Anonym (kul tråd) skrev 2011-03-18 23:36:00 följande:
    Min kompis var ihop med en riktig sportig kille, han drog alltid med henne ut i skogen på promenad eller jogging. En gång så blev hon akut nödig, och var tvungen att sätta sig och bajsa i skogen. Som "papper" fick hon ta hans dyra superunderställ-långkalsonger, vilket han snällt offrade för hennes skull. Hon lät dem dock ligga kvar i skogen, eftersom de kunde bara tvättas i låg temperatur, och det ville inte hon. Någon vecka senare, var de tillbaka i skogen, och då hade någon snäll stackare hängt upp långkallingarna i ett träd... (så där som man gör om någon tappat en vante) De kom inte med hem den gången heller... Skrattande

Var i Spanien med mannen, ute på en långpromenad efter en god paellamiddag, som ville ut, NU!  Var tvungen att sätta mig och bajsa, och inspirerad av min vän, använde jag min vita bomullscardigan... Efter tvätt på 95 grader, var den vitare än innan hehehe.... 

Innan jag och mannen hade analsex första gången, hade vi läst om ett par som hade analsex på första dejten i duschen, och det hade blivit lite övertryck i baken, så det kom en dusch på kaklet... Men de fortsatte att vara tillsammans Glad 
    Vi skrattade åt det där, och om det någon gång  skulle hända en olycka, så är det inget att göra åt det annat än att skratta. Men än har det inte hänt! 
    Hahaha, en middag som ville ut, NU! xD 
    Skrattar ihjäl mig xD 
  • Anonym (Loft-skitarn)

Vart AKUT skitnödig en gång i stallet,naturligtvis fanns ingen toalett,och dyngstacken bestog av en öppen släpvagn ute vid vägen,så det var inget alternativ. Jag hade hovslagaren ute,och jag fick verkligen fullständig panik,om jag hade varit ensam så hade jag ju kunnat sätta mig inne i boxen och mocka bort det sen,men nu var det ju inget alternativ. Funderade på om jag skulle säga till hovslagaren att jag glömt plånboken hemma och lär cykla hem och hämta den (ca 1 ½ km) men insåg snabbt att det skulle jag aldrig hinna,så jag frågar om det är ok om jag springer upp på loftet och packar hö,för jag hade bråttom i väg sen,och det var inget problem,hästen var ju så snäll så! Jag springer upp för trappen och svetten lackar,och jag känner mig alldeles grön i ansiktet, och börjar knäppa upp ridbyxorna.

Jag springer till bortre delen av loftet,för där slängde vi bara skräphö,sånt som var mögligt/dammigt/luktade konstigt,sätter mig på huk mitt i högen,och guuuuud vad underbart skönt,tack och lov så hade jag massa papper i fickan (lite allergisk,så hade snytpapper med) så jag kunde torka mig bra och allt.

Knäpper upp byxorna och packar hö,när jag nästan är klar så känner jag att det blir ännu mer akut verkligen,hinner knappt få av mig byxorna,och definitivt inte bort till den bortre delen på hö högen,men hinner iallafall nästan fram,sätter mig,och nu skiter jag bara vatten,i mängder! Samma visa igen,torka,gömma pappret i hö högen,sen packa klart och gå ner.

När jag ska hänga hö påsen på dörren så ser jag att min senaste "hög" (pöl) runnit rakt genom planktaket och ner på stallkompisens hästs täcken som hon hade packat för helgen då hon skulle och tävla,och jag får panik,för jag kan inte börja torka när hovslagaren är där,så står och funderar hur FAN jag ska göra, täcket var dessutom ljusgrått,så det syntes ju tydligt!

Får ÄNNU mer panik när jag inser att hon kommer inkörandes på uppfarten! Jag låtsas inte om det,utan börjar prata nervöst med hovslagaren om jag vet inte vad. Tjejen kommer i allafall in,hejjar och pratar glatt tills hon stannar upp mitt i en mening,och skriker ; Men vad faaaan,NEEEEEJ,nu har katen varit inne i stallet igen och skitigt på mitt täcke!!! Men usch,det är ju helt FÄRSKT också!!!!!

Hon frågade oss om inte vi såg det när vi endå stog nästan där,men jag svarade att jag varit uppe och packat hö,och hovslagaren svarar, Näää,men jag tyckte det börja lukta skit för ett litet tag sen,men jag har inte sett till nån katt,så han lär väll ha smitit förbi när jag slog på skon då!

Behöver jag säga att jag höll på att dö???

Men det var iallafall inte lika illa som min kompis jag hade för länge sen! Hon hade nyligen träffat en kille,och hon skulle sova där för första gången,han är inne och duschar,och hon blir akut skitnödig efter maten och ciggen,hon får verkligen panik,och vet inte vad hon ska göra,hon vill ju inte stressa på han och erkänna att hon var skitenödig,så hon tänkte att om hon höll sig ett litet litet tag så kanske han skulle hinna klart,och hon kunde smita in. Tiden går,och svetten börjar lacka,och han står fortfarande i duschen,och hon ger upp och inser att hon måste skita NU! Han bodde i lägenhet med massa massa insyn,speciellt i köket,så hon kunde ju inte sätta sig i vasken heller. Hon sliter fram en stoor kastrull,springer in i sovrummet,går och sätter sig bakom dörren (för att ingen skulle kunna se in) och det bara sprutar ur henne i kastrullen,i samma sekund så hör hon att pojkvännen stänger av duschen,och hon försöker avsluta,men det går inte,det bara krampar och sprutar.

Tillslut får hon stopp på den,torkar sig med hushållspapper,slänger i kastrullen,och sen ner med allt i en påse,sen går hon ut och slänger det i soptunnan,sen skyndar hon sig in igen,men då står pojkvännen i hallen,han frågar naturligvis vart hon hade tagit vägen hon skyllde på att hon hade varit ut på en snabbrök bara,hon hade inte ens ciggaretterna med sig, men tack och lov så hade hon ju rökt innan så hon liktade ju säkert fortfarande rök!

Det vart inte så mycket mer mellan dom två,så han hade aldrig hunnit fråga efter sin kastrull,men jag antar att han letade säkert efter den både en och två gånger,en stor kastrull är ju inget som man lätt tappar bort,och tydligen så hade han inte så mycket kastruller och stekpannor heller,så ja,han lär ju ha undrat.

Jag skrattar fortfarande åt tanken att hon sitter där,liten och smal som hon var,BAKOM en dörr och skiter i en kastrull! Hahaha!

• Anonym

Det roliga med alla dessa historier är att folk gör de mest konstiga saker bara för att de inte vågar säga till någon att de är skitnödiga.

• Anonym (Bindan)

Sonen var väl en vecka gammal eller två och vi hade slut på blöjor. Iväg på stört, magen i olag och väl i kön går det inte att hålla sig längre utan det kommer världens gröt trots att jag kämpar att hålla igen skinkorna. Turligt nog är det min tur att bli expidierad, men det stinker nåt fruktansvärt och damen bakom mig säger nåt i stil med ˝nämen FY˝, tittar skarpt på mig och flyttar sig sedan bakåt. Jag lådsas som att jag tror det är bebisen, trots att det är uppenbart att amningsbajs inte på långa när luktar på det viset, skyndar mig att betala och rusar ut ur butiken. Tar en kvart att gå hem och hoppas innerligt att jag inte ska möta någon jag känner, för stannar jag så går det inte att ta miste på att jag bajsat på mig. Tur att jag hade binda på mig, för avslaget, men för varje steg jag tar masseras bajsgröten in mot underlivet och jag vill bara hem och duscha av mig. Möter som tur är ingen i trappan och heller ingen i hissen. Sonen sover, tack och lov, sött i vagnen så jag får snabbt av mig byxorna och slänger hela paketet med trosa och binda i slasken, torkar kletet med våtservetter och går in och duschar. Tur i oturen att jag blev förlöst med kejsarsnitt för det hade kommit bajs i snippan och jag kan tänka mig att det inte hade varit roligt att rota där med en massa stygn och klipp om jag nu hade fött vaginalt. Nu var jag ju inte öm just där, så jag kunde snabbt tvätta av mig, få på mig rena kläder och gå för att slänga slasken. Sen fick jag såklart sätta på en maskin tvätt också. Har aldrig berättat detta för någon för man skäms ju. Stå rätt upp och ner i en affär och helt skita ner sig. Tur att man hade binda så att överflödet trycktes uppåt (mot ryggen), för tänk om det börjat rinna längs benet istället?

Funderade sedan på om det kunde ha med gravhormonerna att göra, för jag blev nästan alltid bajsnödig varje gång jag ammade, som nån sorts reflex när mjölken rann till, och blev då tvungen att sitta och hålla mig varje gang tills lillen ätit klart (jobbigt). Jag undrar om det kan ha varit nåt sånt som spökade hos mig i affären.

• Lyxig

Några år sen hade jag lite problem med stopp i toaletten.. Det var ett konstigt stopp som bara kom på kvällar och nätter så jag ringde ju aldrig hyresvärden på dagen eftersom jag inte hade stopp just då ;) Det höl väll på så någon vecka ungefär. En dag skulle jag åka hem till min pojkvän medan min kompis och min kusin skulle stanna i min lägenhet och festa lite.. Efter några timmar ringer dom upp mig och berättar att det är nu jättestopp i toan och dom har ringt efter jour som skulle komma och hjälpa till... Okej svarar jag och vi lägger på men de dröjer ine länge innan dom ringer upp igen. Det hade tydligen blivit stopp i toan när den ena av dom bajsat men det mesta hade åkt ner, så att säga. Killen som kom hem till mig var tydligen EN RIKTIG PUDDING och just nu stog han med någon sak som tog upp allt från toaletten, för att få bort stoppet liksom.. Dom skickade lite kort på denna snyggingen och när han åkt ringer dom upp igen och man riktigt hör hur dom skäms!! Killen hade fått upp lite trevliga saker då från toaletten, t ex bajskorvar, rosa tamponger osv som numera låg på mitt badrumsgolv och dom berättade hur det STANK i hela lägenheten!! Tror jag det med flytande bajskorvar på golvet! HAHAH jag skrattade så jag ramlade av stolen.. Dom tyckte nog inte att det var lika roligt att skämma ut sig för en snygging och sen vara tvungna att stå å torka upp allt från golvet :)

Stackars kille som antagligen var ganska ny på jobbet och som dessutom säkerligen bara räknat med att rädda en full stackare från att sova i trappuppgång men som hamnade bland bajs och tamponger!

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat