• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym (hästhög)

Hahaha.. Fifan vilka härliga historier :D Men jag har faktiskt också en, som jag aldrig någonsin delat med mig till någon av. 

Jag var typ 12-13 år och var i stallet (ett litet privatstall). När jag var klar där och väntade på att pappa skulle hämta mig så kände jag stort behov av att lägga en fis. Eftersom jag var själv där så tänkte jag "varför inte?" Men allteftersom jag fiser känner jag att det är fan inte rätt. Kändes nästa som mens mellan benen, typ blött, så var tvungen att känna i trosorna. När jag tar upp handen så ser jag till min stora fasa "BAJS?!" Och i samma ögonblick brummar magen till, och jag måste verkligen få skita.

Fanns inga toaletter i stallet eftersom gubben bodde precis brevid stallet. Men jag vågade inte gå in där. Inom loppet av en millesekund så hade jag gått igenom alla mina alternativ jag hade och kom fram till att jag får springa till skogs. Men vafan, var ett litet skogsparti mellan en gångstig och gubbens hus. Så i stället för att synas från stigen så prejade jag in mig mellan containern som man dumpar hästskiten i och rampen. Där satte jag mig inte en sekund för tidigt. När jag drog ned ridbyxorna så ser jag att mina trosor och byxor är helt nedbajsade. Efter ett tag kände jag mig klar, men vad skulle jag nu torka mig med? Ja, vafan, trosorna var ju redan förstörda. Tog av mig dom, torkade så gott det gick och sedan slängde jag ut de i skogen.

Gick in i stallet och tvättade händerna i hästschampoo. Och när jag står där så känner jag att magen brummar än en gång, skulle just till o rusa bort till containern igen, men hann inte längre än till den bortre stallväggen. Så fick sätta mig där. Fort på med brallerna igen så ingen skulle se. Såg på den högen jag skapat där. "Vafan gör jag nu? och rumpan full i skit också" Gick till sadelkammaren och kollade om vi hade ngt papper där. Hittade en rulle och skulle precis ta rullen och gå för att torka mig, ville inte stå där i fall någon kom. Vilket just i den sekunden när jag vänder mig om så stod de två andra hästskötarna i dörröppningen. De var mkt äldre än mig så det kändes ju helt fruktansvärt skämmigt.

De skulle gå o kolla till hästarna i hagarna, där vart jag precis lagt min andra hög. Så fick ingen chans att spola bort det. Då kom pappa också. Hur förklarar jag lukten för honom? Jo, jag sa att jag hade ramlat i hundskit så fick sitta på en svart sopsäck som han, så lägligt, hade i bilen just då. När jag kom hem var jag tvungen att tömma det sista i toastolen innan jag hoppade in i duschen. Stackars mamma som fick tvätta mina ridbyxor. For inte till stallet på över en månad sedan, när jag åkte dit nästa gång så var det för att berätta att jag skulle sluta. =P 

• Anonym (sjukt barnslig)

Kanske den roligaste tråd jag läst.....

Försökte med tårarna och snoret rinnande, frustande förklara för sambon varför jag satt ensam i köket och skrattade så jag grät. När jag skulle berätta om den sköna tjejen som råkade skita på sin hund och sedan fick sambon att framstå som dum där han stod och sniffade på sin nedbajsade hand, då bara dog jag!!!!!!!!!!!

Det är verkligen sjukt skönt att garva!! Tusen tack alla ni som bidragit med era berättelser...

• Lellebror

jag måste hålla med, sjukt bra tråd ;)
    och jag har skrattat så tårarna sprutat mer än en gång

• Lajkie
    Anonym (Pinsamt) skrev 2011-01-29 11:07:38 följande:
    Usch idag hände en sån pinsam sak så jag bara känner för att dränka mig i duschen när jag tänker på det. Men jag väljer att inte göra det utan dela med mig istället så kanske någon får glädje av det :)

Jag skulle köra bodypump (styrketräning med skivstång). Jag har kört det i ett år och brukar tävla med killarna och ha väldigt mycket vikter. Jag vill bli instruktör och ska gå på audition för det. Jag är förkyld och borde egentligen inte träna men jag tänkte att en timma borde ju gå och det är inte konditionskrävande så jag kör iaf + att jag haft förhinder varenda lördag i flera månader så jag inte har kört för den instruktören på jättelänge. Det är ca 25 deltagare där varav två av dem är bodypumpinstruktörer som jag brukar gå för. Jag brukar alltid stå längst fram, nästan helt i mitten (ingen annan vill ju stå där och jag tycker man får mer feeling om man står långt fram ;))

I alla fall: Jag vill såklart ta mina vanliga vikter och det första man gör efter uppvärmningen är att lägga upp skivstången på axlarna för att köra knäböj. Jag märker när jag lyfter upp stången och den är ungefär i brösthöjd framför mig att det här känns inte alls som vanligt utan mycket tyngre (måste vara för att jag är förkyld och matt i kroppen) men envis och dum som jag är så trycker jag ändå till för att lyfta stången över huvudet. Och vad händer? Jag orkar inte ordentligt, måste vika huvudet, tappar balansen och håller nästan på att ramla baklänges, i säkert 5 sekunder kämpar jag med att få i ordning stången samtidigt som det ser ut som jag när som helst kommer ramla baklänges och slå ihjäl mig. Eftersom jag står längst fram ser alla detta. Och som om inte det vore nog så under tiden detta händer fiser jag en lång dov fis!! Vad fasen?! jag försökte få den att sluta men eftersom jag var så upptagen med att inte slå ihjäl mig gick det inget vidare. Jag vet inte hur många som hörde men eftersom det inte var någon musik på just då inbillar jag mig att det var rätt många, i alla fall de som står närmast. Usch vad pinsamt! Och det var ju det första som hände med, skämdes resten av hela passet.
    Hahaha!
    För nån vecka sen på spinningen så skulle vi köra mage/rygg efteråt.... när vi skulle göra situps så lägger jag av jordens brakare. Höll på att skratta ihjäl mig & skämmas ihjäl ;)
    Bevis att man tar i iallafall ;)
    cachorrinho.blogg.se ♥ Mamma till: ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330 ♥
  • Fröken Susidus

Haha!
    Vilken härlig tråd!
    Jag är på tok för pryd för att dela med mig men det är jäkligt kul att läsa om er som vågar

• Lellebror
    Buchholtz och Magnusson skrev 2011-02-05 20:26:30 följande:
    Haha!
    Vilken härlig tråd!
    Jag är på tok för pryd för att dela med mig men det är jäkligt kul att läsa om er som vågar
    bara att skriva anonymt ;)

jag bjuder gärna på mig själv så jag har inga problem att posta med namn ;);)
    men alla är inte som jag som tur är ;)
  • Anonym (katrinplommon)

Ha ha! Jag garvar i hjäl mig åt denna tråd!

• Fröken Susidus

Nja, från iphone så kan man inte posta anonymt;)

Vill höra fler historier dock! Så Puff på tråden. Puff Puff!!!!

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat