En riktig skitolycka, bokstavligt talat
Jag var i Paris på semester med en kompis. Jag var väldigt hård i magen och köpte därför en burk med katrinplommonpuré. Vi var ute och festade rejält på kvällen. När vi kommer hem till hotellet på morgonkvisten är vi rejält packade och var vi lite fyllehungriga. Jag kommer på att jag har en burk katrinplommonpuré som jag hade planerat att ta en sked av. Jag öppnade burken och klämde i mig HELA! Jag dråsar i säng och sover som en klubbad säl till lunchtid dagen efter. Jag vaknar och känner att det är nåt som är konstigt. Jag lyfter på täcket och blir genast klarvaken! Det är diarré i hela sängen. Hela jag är indränkt! Jag höll på att få dåndimpen! Det var vår sista dag och jag sköljde av sängkläderna och la dem i en hög i badrummet. Sen drog vi illa kvickt!
ALDRIG mer katrinplommonpuré! I alla fall inte en hel burk! Haha!
Det är nåt skumt med min mage och Paris! Jag var där året innan och har en bajshistoria från den resan också.! Dock inte lika extrem. Vi skulle åka hem och satt i taxin på väg till flygplatsen. Jag skulle lägga av en diskret fis och sket på mig! Haha! Bara att kliva ur taxin och knyta koftan runt midjan. Sen in på toan med hela resväskan och rota runt efter nya kläder!