• Lajkie

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Mmm jag har en rolig grej att dela med mej av ;)
    Hade varit på pizzerian. Skulle hem. Har ca 20 min hem. Får ont i magen efter ca 5 min i bilen. Kände på mig att detta klarar jag inte, svänger in efter närmsta skogsväg och sätter mig i skogen och skoter. Big time.
    Äldsta flickan trodde jag var galen
    Men hade jag inte satt mig i skogen och skitit så hade det kommit i byxorna. Det lovar jag.

Jag hade iallafall våtservetter med mej. Tacka gudarna för det=)

Mamma till världens bästa trio! ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330 ♥
  • Lajkie
    Anonym (Pinsamt) skrev 2011-01-29 11:07:38 följande:
    Usch idag hände en sån pinsam sak så jag bara känner för att dränka mig i duschen när jag tänker på det. Men jag väljer att inte göra det utan dela med mig istället så kanske någon får glädje av det :)

Jag skulle köra bodypump (styrketräning med skivstång). Jag har kört det i ett år och brukar tävla med killarna och ha väldigt mycket vikter. Jag vill bli instruktör och ska gå på audition för det. Jag är förkyld och borde egentligen inte träna men jag tänkte att en timma borde ju gå och det är inte konditionskrävande så jag kör iaf + att jag haft förhinder varenda lördag i flera månader så jag inte har kört för den instruktören på jättelänge. Det är ca 25 deltagare där varav två av dem är bodypumpinstruktörer som jag brukar gå för. Jag brukar alltid stå längst fram, nästan helt i mitten (ingen annan vill ju stå där och jag tycker man får mer feeling om man står långt fram ;))

I alla fall: Jag vill såklart ta mina vanliga vikter och det första man gör efter uppvärmningen är att lägga upp skivstången på axlarna för att köra knäböj. Jag märker när jag lyfter upp stången och den är ungefär i brösthöjd framför mig att det här känns inte alls som vanligt utan mycket tyngre (måste vara för att jag är förkyld och matt i kroppen) men envis och dum som jag är så trycker jag ändå till för att lyfta stången över huvudet. Och vad händer? Jag orkar inte ordentligt, måste vika huvudet, tappar balansen och håller nästan på att ramla baklänges, i säkert 5 sekunder kämpar jag med att få i ordning stången samtidigt som det ser ut som jag när som helst kommer ramla baklänges och slå ihjäl mig. Eftersom jag står längst fram ser alla detta. Och som om inte det vore nog så under tiden detta händer fiser jag en lång dov fis!! Vad fasen?! jag försökte få den att sluta men eftersom jag var så upptagen med att inte slå ihjäl mig gick det inget vidare. Jag vet inte hur många som hörde men eftersom det inte var någon musik på just då inbillar jag mig att det var rätt många, i alla fall de som står närmast. Usch vad pinsamt! Och det var ju det första som hände med, skämdes resten av hela passet.
    Hahaha!
    För nån vecka sen på spinningen så skulle vi köra mage/rygg efteråt.... när vi skulle göra situps så lägger jag av jordens brakare. Höll på att skratta ihjäl mig & skämmas ihjäl ;)
    Bevis att man tar i iallafall ;)
    cachorrinho.blogg.se ♥ Mamma till: ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330 ♥
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat