Inlägg från: Anonym (hästhög) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hästhög)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Hahaha.. Fifan vilka härliga historier :D Men jag har faktiskt också en, som jag aldrig någonsin delat med mig till någon av. 

Jag var typ 12-13 år och var i stallet (ett litet privatstall). När jag var klar där och väntade på att pappa skulle hämta mig så kände jag stort behov av att lägga en fis. Eftersom jag var själv där så tänkte jag "varför inte?" Men allteftersom jag fiser känner jag att det är fan inte rätt. Kändes nästa som mens mellan benen, typ blött, så var tvungen att känna i trosorna. När jag tar upp handen så ser jag till min stora fasa "BAJS?!" Och i samma ögonblick brummar magen till, och jag måste verkligen få skita.

Fanns inga toaletter i stallet eftersom gubben bodde precis brevid stallet. Men jag vågade inte gå in där. Inom loppet av en millesekund så hade jag gått igenom alla mina alternativ jag hade och kom fram till att jag får springa till skogs. Men vafan, var ett litet skogsparti mellan en gångstig och gubbens hus. Så i stället för att synas från stigen så prejade jag in mig mellan containern som man dumpar hästskiten i och rampen. Där satte jag mig inte en sekund för tidigt. När jag drog ned ridbyxorna så ser jag att mina trosor och byxor är helt nedbajsade. Efter ett tag kände jag mig klar, men vad skulle jag nu torka mig med? Ja, vafan, trosorna var ju redan förstörda. Tog av mig dom, torkade så gott det gick och sedan slängde jag ut de i skogen.

Gick in i stallet och tvättade händerna i hästschampoo. Och när jag står där så känner jag att magen brummar än en gång, skulle just till o rusa bort till containern igen, men hann inte längre än till den bortre stallväggen. Så fick sätta mig där. Fort på med brallerna igen så ingen skulle se. Såg på den högen jag skapat där. "Vafan gör jag nu? och rumpan full i skit också" Gick till sadelkammaren och kollade om vi hade ngt papper där. Hittade en rulle och skulle precis ta rullen och gå för att torka mig, ville inte stå där i fall någon kom. Vilket just i den sekunden när jag vänder mig om så stod de två andra hästskötarna i dörröppningen. De var mkt äldre än mig så det kändes ju helt fruktansvärt skämmigt.

De skulle gå o kolla till hästarna i hagarna, där vart jag precis lagt min andra hög. Så fick ingen chans att spola bort det. Då kom pappa också. Hur förklarar jag lukten för honom? Jo, jag sa att jag hade ramlat i hundskit så fick sitta på en svart sopsäck som han, så lägligt, hade i bilen just då. När jag kom hem var jag tvungen att tömma det sista i toastolen innan jag hoppade in i duschen. Stackars mamma som fick tvätta mina ridbyxor. For inte till stallet på över en månad sedan, när jag åkte dit nästa gång så var det för att berätta att jag skulle sluta. =P 

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat