• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym (Doggie pooper)

Förra sommaren så gick jag ut med en hund regelbundet

en jätte varm dag (verkligen kokhett!) så hade jag lite för mycket kläder på mig (gillar verkligen inte min mage så vill dölja den)

problemet jag har är att när min mage blir för varm så måste jag göra nr.2 på en gång, nu! vilket är jätte jobbigt! fattar heller inte varför..  
    Iaf så går jag ut med hunden, det är en massa andra som är ute med sina hundar runt omkring, vi går ner för världens backe mot skogen, och där känner jag trycket.. tänker bara Åh nej! kan inte vända och och springa upp för backen,
    rusar in i skogen, möter ett par andra på vägen men låtsas bara springa lite glatt med hunden.. går in bland ett par träd men det är enda ganska öppet, knyter fast hunden vid ett träd och går och gör det jag måste
    Kommer ut världens! usch! bläää! vill inte tänka på det.. men gult och mycket iaf.. gas som fan också.. så pinsamt och hunden kollade på mig med stora ögon och typ undrade vad fan jag gjorde..
    som tur är hade jag servetter med mig! sen går vi snabbt därifrån och jag går hem med hunden (han fick göra sitt på vägen hem och fick en lite mindre promenad)

Efter det så tog jag mycket tunnare kläder på mig när jag skulle ut med honom, även om det var kallt!

Jobbigt också på vintern när man har en massa varma kläder på sig, om jag klär på mig och inte går ut i tid så måste jag göra nr.2
    om jag kommer in så måste jag kasta av mig kläderna fort som fan annars nr.2
    Jag kan inte gå hem till någon och vänta typ i hallen med kläderna på för då..
    ja ni fattar!

Dumma värmekänsliga mage!

• Anonym (brun utan sol)

Sitter här och stortjuter medan jag läser alla otroligt roliga bajshistorier! Tänkte att även jag skulle bidra med min.

Andra dagen på min smekmånad i karibien var min mage helt i uppror, det snurrade på och lät för fullt men jag behövde inte göra några toalettbesök.
    Klockan halv sex på morgonen den tredje dagen väckte min man mig och sa -tack för att du sprayat mig med brun utan sol...
    Någon gång under natten hade jag alltså släppt världens JÄTTE diarré så hela sängen var helt brun, eftersom jag och mannen varit ett par så pass många år så skämdes jag inte för honom men fy vad jag tyckte det var pinsamt när städerskan kom och skulle göra rent rummet.
    Jag hade försökt att få bort så mycket som möjligt men hur jag än gjorde så smetade jag ut det ännu mer, så det var ingen vacker syn.

Tycker fortfarande att det var extremt konstigt att jag inte vaknade annars är jag ju väldigt lättväckt...

OCH ja städerskan fick en hel del dricks. 

• Theta

Haha, för typ 2 veckor sen så pratade jag och en kompis och min sambo om vem man helst skulle skita på sig framför, alltså om man var tvungen, vem skulle man då välja.. Jag valde min sambo, syrran och min kompis.

Förra veckan hade vi magsjukan och jag hade lagt mig, vaknade för att dricka och l mig tillrätta när detta var gjort. Kände att jag behövde prutta lite och klämde på, vaknar till på riktigt och inser att det inte är så smart, avbryter snabbt som fan fisandet...

Men too late! Hade redan hunnit komma ut lite, sprang ut med ihopknipta skinkor till toaletten, asgarvandes och bad sambon hämta ett par trosor för jag sket precis på mig Tungan ute Han bara skrattade och sa att han älskar mig, det är kärlek det Hjärta Haha!!

¤l Cassandra 100331 l¤
  • Anonym

Idag sket jag på mig på träningen... Men märkte inget förrän jag ställde mig i duschen!!

Japp, jag har alltså stått på crosstrainern, gått omkring i gymmet och tyckt det luktat illa där, utan att ens vara medveten om att det alltså var JAG som luktade bajs... För att jag gjort ner mig!? Satan vad pinsamt!!

Jag kommer ihåg att jag släppte en rejäl brakare i bilen innan jag gick in på gymmet, var redan omklädd så jag sprang direkt upp på crosstrainern. Körde stenhårt verkligen och tänkte liksom enbart på träningen.

Iallafall, kul jul att vara bajslisa på gymmet... Not.

Det luktade verkligen illa...

Det värsta är ju att jag gick omkring i omklädningsrummet med skit på röva!! I duschen märkte jag vad som inträffat... Såg nåt som gled ner i duschen, undrade vad fan det var en liten stund, men lukten avslöjade det såklart! Ja, hur pinsamt var inte det då?? Jag var ju inte direkt ensam i duschutrymmet heller!!

• SDellhem

Skriver så den hamnar bland favoriter.. Helt makalöst roligt det är med bajshistorier :)

• Theta
    Anonym skrev 2011-03-17 20:08:44 följande:
    Idag sket jag på mig på träningen... Men märkte inget förrän jag ställde mig i duschen!!

Japp, jag har alltså stått på crosstrainern, gått omkring i gymmet och tyckt det luktat illa där, utan att ens vara medveten om att det alltså var JAG som luktade bajs... För att jag gjort ner mig!? Satan vad pinsamt!!

Jag kommer ihåg att jag släppte en rejäl brakare i bilen innan jag gick in på gymmet, var redan omklädd så jag sprang direkt upp på crosstrainern. Körde stenhårt verkligen och tänkte liksom enbart på träningen.

Det värsta är ju att jag gick omkring i omklädningsrummet med skit på röva!! I duschen märkte jag vad som inträffat... Såg nåt som gled ner i duschen, undrade vad fan det var en liten stund, men lukten avslöjade det såklart! Ja, hur pinsamt var inte det då?? Jag var ju inte direkt ensam i duschutrymmet heller!!
    Usch stackars dig {#emotions_dlg.frown} Jag sket ändå i brallan hemma, och var på så sätt trygg med endast sambon som jag berättade för.. Du får byta gym {#emotions_dlg.tongue_out} Så slipper du blickarna av de andra.. Eller så säger du bara att det faktiskt är bevis på att du tar i som fan, vilket de också borde göra {#emotions_dlg.sunny}
    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • evva06

En helt sjukt rolig tråd, tipsat om den till x antal vänner som garvat precis som jag. Fortsätt att bajsa på er svenska folket, bara ni rapporterar om det här :D

• Anonym
    Theta skrev 2011-03-17 20:57:53 följande:
    Usch stackars dig {#emotions_dlg.frown} Jag sket ändå i brallan hemma, och var på så sätt trygg med endast sambon som jag berättade för.. Du får byta gym {#emotions_dlg.tongue_out} Så slipper du blickarna av de andra.. Eller så säger du bara att det faktiskt är bevis på att du tar i som fan, vilket de också borde göra {#emotions_dlg.sunny}
    Jo, kämparglöden är det ju inget fel på iallafall!! Däremot kanske det inte är nåt man liksom rekommenderar, att träna med massa bajs mellan skinkorna!
    Idag känner jag att det svider, som en påminnelse!
  • Anonym (Pinsamt)
    Anonym skrev 2011-03-17 20:08:44 följande:

Oh, stackare :( Lider med dig. Jag skrev ovan att jag höll på att ramla baklänges samtidigt som jag la av en lång och dov fis när jag stod längst fram i mitten på en gruppträning och det var helt tyst och alla tittade framåt men det känns inte lika illa längre.
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat