Inlägg från: Anonym (Doggie pooper) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Doggie pooper)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Förra sommaren så gick jag ut med en hund regelbundet

en jätte varm dag (verkligen kokhett!) så hade jag lite för mycket kläder på mig (gillar verkligen inte min mage så vill dölja den)

problemet jag har är att när min mage blir för varm så måste jag göra nr.2 på en gång, nu! vilket är jätte jobbigt! fattar heller inte varför..  
    Iaf så går jag ut med hunden, det är en massa andra som är ute med sina hundar runt omkring, vi går ner för världens backe mot skogen, och där känner jag trycket.. tänker bara Åh nej! kan inte vända och och springa upp för backen,
    rusar in i skogen, möter ett par andra på vägen men låtsas bara springa lite glatt med hunden.. går in bland ett par träd men det är enda ganska öppet, knyter fast hunden vid ett träd och går och gör det jag måste
    Kommer ut världens! usch! bläää! vill inte tänka på det.. men gult och mycket iaf.. gas som fan också.. så pinsamt och hunden kollade på mig med stora ögon och typ undrade vad fan jag gjorde..
    som tur är hade jag servetter med mig! sen går vi snabbt därifrån och jag går hem med hunden (han fick göra sitt på vägen hem och fick en lite mindre promenad)

Efter det så tog jag mycket tunnare kläder på mig när jag skulle ut med honom, även om det var kallt!

Jobbigt också på vintern när man har en massa varma kläder på sig, om jag klär på mig och inte går ut i tid så måste jag göra nr.2
    om jag kommer in så måste jag kasta av mig kläderna fort som fan annars nr.2
    Jag kan inte gå hem till någon och vänta typ i hallen med kläderna på för då..
    ja ni fattar!

Dumma värmekänsliga mage!

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat