• Theta

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Haha, för typ 2 veckor sen så pratade jag och en kompis och min sambo om vem man helst skulle skita på sig framför, alltså om man var tvungen, vem skulle man då välja.. Jag valde min sambo, syrran och min kompis.

Förra veckan hade vi magsjukan och jag hade lagt mig, vaknade för att dricka och l mig tillrätta när detta var gjort. Kände att jag behövde prutta lite och klämde på, vaknar till på riktigt och inser att det inte är så smart, avbryter snabbt som fan fisandet...

Men too late! Hade redan hunnit komma ut lite, sprang ut med ihopknipta skinkor till toaletten, asgarvandes och bad sambon hämta ett par trosor för jag sket precis på mig Tungan ute Han bara skrattade och sa att han älskar mig, det är kärlek det Hjärta Haha!!

¤l Cassandra 100331 l¤
  • Theta
    Anonym skrev 2011-03-17 20:08:44 följande:
    Idag sket jag på mig på träningen... Men märkte inget förrän jag ställde mig i duschen!!

Japp, jag har alltså stått på crosstrainern, gått omkring i gymmet och tyckt det luktat illa där, utan att ens vara medveten om att det alltså var JAG som luktade bajs... För att jag gjort ner mig!? Satan vad pinsamt!!

Jag kommer ihåg att jag släppte en rejäl brakare i bilen innan jag gick in på gymmet, var redan omklädd så jag sprang direkt upp på crosstrainern. Körde stenhårt verkligen och tänkte liksom enbart på träningen.

Iallafall, kul jul att vara bajslisa på gymmet... Not.

Det luktade verkligen illa...

Det värsta är ju att jag gick omkring i omklädningsrummet med skit på röva!! I duschen märkte jag vad som inträffat... Såg nåt som gled ner i duschen, undrade vad fan det var en liten stund, men lukten avslöjade det såklart! Ja, hur pinsamt var inte det då?? Jag var ju inte direkt ensam i duschutrymmet heller!!
    Usch stackars dig {#emotions_dlg.frown} Jag sket ändå i brallan hemma, och var på så sätt trygg med endast sambon som jag berättade för.. Du får byta gym {#emotions_dlg.tongue_out} Så slipper du blickarna av de andra.. Eller så säger du bara att det faktiskt är bevis på att du tar i som fan, vilket de också borde göra {#emotions_dlg.sunny}
    ¤l Cassandra 100331 l¤
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat