• Anonym (TS)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

• Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • riboflavin

Tänka att bajs kan vara så fruktansvärt kul, jag har ont i magen av att ha skrattat så...

• LadyJane

en gång när jag var ganska dålig i magen struntade jag i att gå på toa, men efter 20 minuter kände jag hur det bubblade i magen, gjorde allt för att hålla mig. var med min nya pojkvän och vågade inte säga något. skulle gå på toa och sa bara "vänta, jag kommer snart" men han höll såklart kvar mig och pussade mig osv. sedan kände jag hur varmt det blev i byxan + bulan som växte i min jeansbak och han kommenterade att det stank som fan. sprang in på toaletten med skinkorna ihop och blev så nervös så jag tryckte ut mer bajs i byxorna. okontrollerat. kunde ju inte låta bli att känna på trosorna.. märkte hur mycket diarre det var i dom och tänkte "nej, fan". blev såklart ÄNNU mer nervös och fick magknip. var ju inne på toan men hade fortfarande inte tagit av mig trosorna skulle precis dra ner dom när jag kände hur det började rinna i säkert 15 sekunder.. det var vääärldens diarre och det började rinna ner en massa på golvet..

kunde ju självklart inte låta bli att känna på mina trosor igen, det var varmt. min pojkvän har ett väldigt stort badrum. stog precis vid toan och fick magknip IGEN och det började rinna mer otroligt lös diarre (nästan som vatten) över HELA badrumsgolvet och jag grät nästan. såklart hade jag glömt att låsa dörren så min nya dösnygga pokvän öppnade och frågade "Är du okej eller?" sedan såg han den enorma diarrepölen (hade råkat bajsa ner toalocket också) och bara "vad hände?" jag sa förlåt och att jag var dålig i magen.

• LadyJane

juste, har en till..

satt på tåget med en tjejkompis, det var en massa folk också. kände att jag behövde lägga en smygare (trodde jag) så jag lyfte försiktigt på ena skinkan och råkade släppa.. världens mest illaluktande och högljuddaste brakare någonsin.

10 minuter senare kände jag på min rumpa lite och märkte en stor bula stå ut. hade ju bajsat på mig när jag brakade! så sa min tjejkompis "men herregud.. har du bajsat på dig? hahaha, fyfan..". hon sa det högt också så alla stirrade, haha... så fick jag gå jättekonstigt hela dagen för jag hade så mycket bajs i byxorna..

• Anonym
    LadyJane skrev 2011-05-21 16:06:22 följande:
    en gång när jag var ganska dålig i magen struntade jag i att gå på toa, men efter 20 minuter kände jag hur det bubblade i magen, gjorde allt för att hålla mig. var med min nya pojkvän och vågade inte säga något. skulle gå på toa och sa bara "vänta, jag kommer snart" men han höll såklart kvar mig och pussade mig osv. sedan kände jag hur varmt det blev i byxan + bulan som växte i min jeansbak och han kommenterade att det stank som fan. sprang in på toaletten med skinkorna ihop och blev så nervös så jag tryckte ut mer bajs i byxorna. okontrollerat. kunde ju inte låta bli att känna på trosorna.. märkte hur mycket diarre det var i dom och tänkte "nej, fan". blev såklart ÄNNU mer nervös och fick magknip. var ju inne på toan men hade fortfarande inte tagit av mig trosorna skulle precis dra ner dom när jag kände hur det började rinna i säkert 15 sekunder.. det var vääärldens diarre och det började rinna ner en massa på golvet..

kunde ju självklart inte låta bli att känna på mina trosor igen, det var varmt. min pojkvän har ett väldigt stort badrum. stog precis vid toan och fick magknip IGEN och det började rinna mer otroligt lös diarre (nästan som vatten) över HELA badrumsgolvet och jag grät nästan. såklart hade jag glömt att låsa dörren så min nya dösnygga pokvän öppnade och frågade "Är du okej eller?" sedan såg han den enorma diarrepölen (hade råkat bajsa ner toalocket också) och bara "vad hände?" jag sa förlåt och att jag var dålig i magen.
    Haha! du gjorde min dag..Skrattande
    Men jag är väligt nyfiken på hur det gick med din pojkvän efter han fick se olyckan? ;D
  • Anonym (Skitlisa :-))

Vaknade tidigt en morgon och mådde lite illa. Det blev bara värre och värre. Till slut var jag tvungen att gå till toan för att spy. Böjer mej fram och börjar hulka. Eftersom det var natt/tidig morgon hade jag inga kläder på mej. Så där står jag på knä,näck och spyr, känner hur det bränner till i röva. Och ut sprutar det skit. Rinner längs den kaklade väggen ner på värme golvet. När jag spytt/skitit färdigt var det bara att börja städa. Fort som fan innan någon vaknade och fick se den bruna pölen. BLÄÄÄÄ

• Anonym
    LadyJane skrev 2011-05-21 16:11:10 följande:
    juste, har en till..

satt på tåget med en tjejkompis, det var en massa folk också. kände att jag behövde lägga en smygare (trodde jag) så jag lyfte försiktigt på ena skinkan och råkade släppa.. världens mest illaluktande och högljuddaste brakare någonsin.

10 minuter senare kände jag på min rumpa lite och märkte en stor bula stå ut. hade ju bajsat på mig när jag brakade! så sa min tjejkompis "men herregud.. har du bajsat på dig? hahaha, fyfan..". hon sa det högt också så alla stirrade, haha... så fick jag gå jättekonstigt hela dagen för jag hade så mycket bajs i byxorna..
    Är denna sann?? man brukar ju inte gå kvar med bajjet i brallerna ju...?
  • Anonym

Hade en period på några år när jag var runt 25, studerade och var singel och levde studielivet(studentkrogar har billigt öl vissa kvällar). När jag kräktes( för många öl eller baksmälla) så släppte ringmuskeln rent reflexmässigt greppet... Små toaletter var bra, då kunde jag sitta på stolen med huvudet över handfatet, ananrs blev det att städa...

• Anonym

Brukar äta en hel del grillat sommartid och för en fyra år sen så köpte vi hem marshmallows att grilla. Iofs var det en elgrill men den funkade. Var en rätt stor påse så sambon la på 6 st per spett så det blev typ 5 för många. Vi var sen bjudna till grannen på några öl. Vi bodde på den tiden i radhus så vi satt ute men det började typ två timmar efter med att jag var tvungen att gå en gång i timmen, sen en gång i halvtimmen, sen en en gång i kvarten. Jag sa som det var åt våra grannar "6 grillade marshmallows var nog ingen bra idé" och var inte så närvarande på deras inbjudning. Nåja nån gång under nattens lopp började jag må väldigt illa och satt med huvudet över handfatet och röven på stolen och det rann och sprutade samtidigt ur båda ändorna. Den natten gick jag ner tre kilo och hal aldrig skitit eller spytt så mycket. Det tog två veckor innan min mage var normal igen och två år innan jag överhuvudtaget rörde skumgodis igen. Min sambo som också ätit 6 st marshmallows var lite skeptisk eftersom hon mådde bra om det verkligen varn dom som skapat mina magproblem så hon tesytade 6 st igen efter några helger, vaknade två på natten a till ljudet av hennes toalettbesök, case closed...

• Anonym (Jag)
    Anonym skrev 2011-05-26 02:29:20 följande:
    Är denna sann?? man brukar ju inte gå kvar med bajjet i brallerna ju...?
    Man brukar inte skita ner sig i vuxen ålder heller... ;)
  • Anonym

Puffar på denna fantastiskt roliga tråden, tyvärr har jag inget själv att förtjälja men det kommer väl komma till mig med en vacker dag! :)

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat