Inlägg från: seriousally |Visa alla inlägg
  • seriousally

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Jag har blivit tvungen att bajsa i det fria många gånger. Det händer något i min kropp när jag promenerar efter en måltid. Det händer ofta att magan behöver panikskita.

Värst var endå den gången jag var ute och promenerade efter en stor väg genom ett bostadsområde. Det fanns ingenstans att stanna till på. Så jag knep allt vad jag kunde och koncentrerade mig på att gå så fort det bara gick utan att det skulle hända en olycka. Jag måste ha sett otroligt fånig ut.

Väl hemma slängde jag mig in genom dörren. Helt kallsvettig kämpade jag för att få av mig som tighta svettiga byxorna. Naturligvis så snubblade jag med byxorna nere vid hälarna. Olyckan var ett faktum. Tur att jag hann innanför dörren iaf.

En annan pinsam liten historia var när jag och min sambo skulle gå till affären för att handla. Väl utanför dörren så tyckte jag att det var ett utmärkt tillfälle att lätta lite på trycket.....men efter "fisen" så kände jag att något inte stod rätt till. Det vart väldigt varmt och blött i brallan. haha....både jag och min sambo fick oss ett gott skratt iaf.

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat