• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • I o M

Här är en till som ska ha i dec, ca 23:e, så det blir en jäkla julklapp i år om allt går som det ska.:)

• I o M
    Marie W skrev 2010-04-18 15:53:56 följande:
    Blåbärssaft; Stort GRATTIS Är det nr 1?
    Tack så jätte mycket! :) Yes, det är nr 1 så det är jätte spännande!
    Nr 1 för dig också eller?
  • Nanniii

Hej töser!
    Hoppas ni mår bra och att graviditeterna går framåt ;)

Är jag den enda som mår hyfsat bra eller?:)
    Jag har jätte lite illamående , molvärk och några jävla humörsvängningar.
    Men i stort sätt så mår jag himla bra annars ;)

Kanske ska vara glad att det är så?
    Eller bör man vara orolig??

Sköt om er
    Kramar

• Lallan
    Nanniii skrev 2010-04-18 16:28:39 följande:
    Hej töser!Hoppas ni mår bra och att graviditeterna går framåt ;)Är jag den enda som mår hyfsat bra eller?:)Jag har jätte lite illamående , molvärk och några jävla humörsvängningar. Men i stort sätt så mår jag himla bra annars ;)Kanske ska vara glad att det är så?Eller bör man vara orolig??Sköt om erKramar
    Jag mår precis som vanligt, bara ngt hungrigare men inte mycket.
  • 3 barns mamma84
    Blåbärssaft10 skrev 2010-04-18 15:48:56 följande:
    Här är en till som ska ha i dec, ca 23:e, så det blir en jäkla julklapp i år om allt går som det ska.:)
    Haha stort grattis hoppas vattnet går 23:e och du föder den 24:e inte dåligt stort grattis igen..
    och välkommen
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • 3 barns mamma84
    Nanniii skrev 2010-04-18 16:28:39 följande:
    Hej töser!Hoppas ni mår bra och att graviditeterna går framåt ;)Är jag den enda som mår hyfsat bra eller?:)Jag har jätte lite illamående , molvärk och några jävla humörsvängningar. Men i stort sätt så mår jag himla bra annars ;)Kanske ska vara glad att det är så?Eller bör man vara orolig??Sköt om erKramar
    Haha härligt det låter
    Själv har man humörsväningar knappt att jag har koll på dem alltså hahaha mycket illa alltså då jag kn bli arg och glad och lessen ojoj
    Men annars helt okej molvärk hunger trött kissnödig osv ej illamående
    peppar peppar
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • Tisseltassel

Här är en till.. Jag har BF den 9/12.. Har haft lite problem med bruna flytningar och små blödningar så orosnivån är hög.. Även om jag just idag har ett uppehåll. Nästa VUL blir den 26 :)

Grattis till all graviditeter.. Nu hoppas vi på en hel drös med decemberbebisar :)

• Tilma
    Jessika82 skrev 2010-04-18 11:24:25 följande:
    Jag kan nog oxå köpa all frukt älskar frukt just nu... speciellt apelsiner...
    Jag dricker apelsinjuice som om det vore sista gången Så GOTT! Antar att det är något i apelsin som kroppen behöver och där av uppstår suget?

GRATTIS till alla nya & välkomna hit! Kul med så många decemberbebbar. Hoppas verkligen att allt går bra för oss alla!
    Live to win.
  • tessbmess
    Ett två tre skrev 2010-04-15 11:58:13 följande:
    Jag bor oxå i Norge
    Vad kul! :)
    Vart bor du någonstans? Jag bor i Sandefjord i sydöstra delen  :)
Svar på tråden Decemberbebis 2010