Nanniii skrev 2010-04-19 11:43:32 följande:
Jag är så jävla ledsen och upprörd just nu. Har nyligen flyttat från Malmö till Eskilstuna. I Malmö vet jag att dom är noga med att ta in en på kontroll om man är orolig. Ringde till Mödra som jag ska skriva in mig hos här och förklarade för barnmorskan att jag inte har några symtom och är orolig. " Jaha , vad skulle få dig till att lugna ner dig då ?" Ja ett vul kanske? , Då påstår hon att dom inte gör det där????? . Och då frågade jag vad det är för samtal jag ska gå på den 26/4. Det var ett samtal om vad man ska tänka på osv . ,men inget vul. DET ÄR JU DET JAG VILL HA, jag hade trots allt ett misstänkt X,men som sen slutade i spontant missfall i dec. Man sitter på nålar just nu och vill ha bekräftelse. Nej hon sa att man ändå inte kan göra ngt i sånt här tidigt skedde. Första besöket jag kommer få göra är ett ul i v 18 :( Nuu vill jag bara hem till Malmö, där jag vet att allt går till som det ska. ...
Usch, det där blir jag orolig av att läsa då jag också ska flytta till Eskilstuna (från Västerås)
Riktigt, riktigt illa! :(