• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • LyckligaGatan

Tack, eligt mig är jag 8+4, enl VUL 7+4. Med E stämde UL nog inte så jag håller mig lite tveksam... Nu kan det vara vilken vecka av dem som helst, men som sagt jag ligger lite lågt..

• Karttikeya

Skulle ringt mvc idag, men min telefon lade av, så det får bli på onsdag. Funderar lite på vad man ska säga? "Hej, jag har kissat på en sticka, det blev ett plus, vad gör jag nu?" Haha. Snacka om att vara helt lost.

Har varit extremt trött i en vecka nu, men antar att det är kroppen som ställer om sig inför allt det härliga nya som sker :)

• Tilma
    Karttikeya skrev 2010-04-19 17:46:55 följande:
    Skulle ringt mvc idag, men min telefon lade av, så det får bli på onsdag. Funderar lite på vad man ska säga? "Hej, jag har kissat på en sticka, det blev ett plus, vad gör jag nu?" Haha. Snacka om att vara helt lost.Har varit extremt trött i en vecka nu, men antar att det är kroppen som ställer om sig inför allt det härliga nya som sker :)
    Det var typ vad jag sa!
    Tror att de är rätt vana vid att smått chockade och nervösa blivande mammor ringer och 'har kissat på ett gravtest som är positivt'
    Live to win.
  • Karttikeya
    Tilma skrev 2010-04-19 18:12:22 följande:
    Det var typ vad jag sa! Tror att de är rätt vana vid att smått chockade och nervösa blivande mammor ringer och 'har kissat på ett gravtest som är positivt'
    Haha ja, jag antar att det blir rätt flummigt. Är ju en helt ny situation :) Jisses, går ständigt runt och är pirrig haha!
  • LyckligaGatan
    Karttikeya skrev 2010-04-19 17:46:55 följande:
    Skulle ringt mvc idag, men min telefon lade av, så det får bli på onsdag. Funderar lite på vad man ska säga? "Hej, jag har kissat på en sticka, det blev ett plus, vad gör jag nu?" Haha. Snacka om att vara helt lost.Har varit extremt trött i en vecka nu, men antar att det är kroppen som ställer om sig inför allt det härliga nya som sker :)
    När jag knallade in till MVC den här ggn så svamlade jag bara. Önskar nästan att jag tagit det på telefon. Då hade jag testat mig 3 ggr men trodde fortf inte på att jag var gravid. Var nog först idag som poletten föll ner..
  • Saliva123

Hehe... SKulle lägga in i Bf-listan att jag bor i Stockholm tänkte jag, (Skarpnäck), och lyckades göra listan mycket märklig... Vet inte hur jag lyckades dock! Bara kopierade och klistrade lite

Har inga jättesymptom heller. Trött mest, och lite molvärk till och från. När jag sträcker mig ordentligt kan det strama och göra ganska ont i magen också. Hungrig är jag! Hela tiden. Inget illamående alls nästan. 
    Känner mig också hård och svullen om magen. Såg bild på min mage förra grav i v 12. DÅ tyckte jag att jag var gravid-svullen. Och NU i v 6... Är tjockare i allmänhet nu också iofs, men ändå.  BÅDE hård OCH degig
    2barnsmamma:
    Fasen vad roligt att det var bebis trots felaktiga neg-tester! Grattis!
  • 3 barns mamma84
    Saliva123 skrev 2010-04-19 21:29:16 följande:
    Hehe... SKulle lägga in i Bf-listan att jag bor i Stockholm tänkte jag, (Skarpnäck), och lyckades göra listan mycket märklig... Vet inte hur jag lyckades dock! Bara kopierade och klistrade lite Har inga jättesymptom heller. Trött mest, och lite molvärk till och från. När jag sträcker mig ordentligt kan det strama och göra ganska ont i magen också. Hungrig är jag! Hela tiden. Inget illamående alls nästan.  Känner mig också hård och svullen om magen. Såg bild på min mage förra grav i v 12. DÅ tyckte jag att jag var gravid-svullen. Och NU i v 6... Är tjockare i allmänhet nu också iofs, men ändå.  BÅDE hård OCH degig 2barnsmamma: Fasen vad roligt att det var bebis trots felaktiga neg-tester! Grattis!
    Hehe känner igen mig på dig magen ojoj på morgonen lagom svullen men på dagen Oj herregud då e det som om man har en stor kudde i magen haha
    Jag som trodde jag kunde dölja iaf lite av graviditeten och den har typ inte änns börjat ordentligt hahaha..

Magen är svullen men oxå hård men när jag tar bort fettet haha efter mina 2 graviditeter så finns det en liten kula iaf iaf när jag ligger ner på sängen underbart mysigt.

Ja eller hur fick ju svagt + på testlagret neg på cb utan färg men med 2 streck på pregg och + på gravstickan hos läkaren det är magskännsla jag hade jag var ju 100 gravid
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • Nanna84
    Ginge skrev 2010-04-19 14:05:55 följande: "Jag också bor i Eskilstuna, och ska på första samtal den 26/4  :)  så vi kanske ses där ;)"

(går ej att citera)

Jag bor också i Eksilstuna, då är vi tre stycken :) Var på samtal den 12:e April och ska på inskrivning den 11:e Juni... Lång tid kvar...
  • Nanna84

oj, det var visst fler än 3 stycken från eskilstuna i denna tråd.. Var det nåt speciellt som hände i denna stad i Mars/April eller {#lang_emotions_tongue_out}

• Ginge
    Vad roligt!  Då ska vi vänta in tills vi blir tjockisar och sen göra en tjockträff på något fika ställe :)
Svar på tråden Decemberbebis 2010