Tilma skrev 2010-04-21 11:42:23 följande:
Helt plötsligt går det så klart inte att citera... hmm.. Tessbmess skrev: Åh fy! Jag har haft illamående hængande i luften ngr dgr nu.. :S Æn så længe ræcker det om jag dricker mycket vatten och andas djupt. Hatar verkligen att spy, ser inte framemot det alls! Fast som de andra har skrivit hær, mår du skit så vet du att allt ær som det ska!
;) Ja, det är ju sådär! Önskade faktiskt lite sådär i absolut största hemlighet att jag skulle börja må lite illa, så att man vet att knyttet har det bra. Förvisso är det väl inga garanterier men det känns ju helt klart bättre när gravsymptomen blir fler och ökar i intensitet än att de avstannar och att man känner sig normal (vilket hände mig exakt samma dag som jag började blöda och fick missfall.. så det är fasen min mardröm!). Men nu alltså.. vet itne om jag kanske ångrar mina illamående-böner? Det kunde väl räckt med typ 5 toabesök/natt eller nåt?
Det hænger sig lite ibland har jag mærkt. :)
Ja, så har jag också tænkt..mår ju inte superilla æn som sagt..bara lite i kulisserna.
Ær vældigt nojjig før att det skall bli MF också..førsøker att tænka positiva tankar så att den inte bestæmmer sig før att læmna mig men inte alltid det går och om det nu skulle hjælpa.. Kænns som om man ær jævligt lyckligt lottad om man går en hel graviditet och føder ett friskt barn. Har læst om så många som fått missfall innan och haft problem.
Vet inte om det sporrar eller skræmmer mig mest..
5 ggr borde ræcka absolut.. ;)