• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Leann
    jessika1988 skrev 2010-04-22 09:58:03 följande:
    någon mer än jag som mår sådär super bra? =)Har endast lite ömma bröst och går på toa titt som tätt.Men i övrigt mår jag super bra. Precis gått in i vecka 8 =)
    jag +:ade den 15/4 med BF 17/12 och mår som du. Superbra {#lang_emotions_smile}!

Ömma bröst och kurrande mage (inte hungrig dock)  mest hela tiden men annars är humöret på topp och energin är hög Inne i mitten på v6 nu.
  • jessika1988

vad skönt och höra att där är fler än mig som slipper dessa grav. symptomerna.
    tror inte att vi behöver oroa oss för att något är fel, men självklartr är man orolig.

Men orolig är man nog från det att man plussar tills det att barnet är vuxet o klarar sig själv, eller ja, man oroar sig nog då också ;)

• Leann

Hur mycket jag än försöker att inte tänka på allt som kan hända.... så ligger det där och gnager hela tiden. V 12 får gärna vara över snart så att man kan andas lite lättare.

Har en trollunge på 4 år som går på dagis. Orolig för henne också men på ett annat sätt. Oron finns där hela tiden

• jessika1988
    Leann skrev 2010-04-22 10:17:50 följande:
    Hur mycket jag än försöker att inte tänka på allt som kan hända.... så ligger det där och gnager hela tiden. V 12 får gärna vara över snart så att man kan andas lite lättare.Har en trollunge på 4 år som går på dagis. Orolig för henne också men på ett annat sätt. Oron finns där hela tiden
    Jo.. vecka 12 får mer än gärna vara förbi nu.
    Vi får hålla tummarna åt varandra!
  • Mrs TH

Grattis Leann, vi plussade samma dag! Fast jag har senare BF än du, runt 21/12.

Jag vill också vara förbi vecka 12, usch jag har de senaste dagarna fått en sådan otrolig missfallsrädsla! Jag är orolig varje gång jag går på toaletten.

• Tisseltassel

I förrgår berättade vi för våra föräldrar om graviditeten efter ett lite intermesso.. Det är inte lätt att bo på en sån här liten ort.. Rykten går fooort...

• 3 barns mamma84
    Tisseltassel skrev 2010-04-22 13:46:55 följande:
    I förrgår berättade vi för våra föräldrar om graviditeten efter ett lite intermesso.. Det är inte lätt att bo på en sån här liten ort.. Rykten går fooort...
    Skrattar näh du det är inte lätt jag berättade för dottern lärare ja nästa dag visste alla haha
    Jag berättade för en jobbar kompis till mig ja nu vet alla haha men det är en mkt liten by men kanske 500 människor vet ej exakt men vi bor i danmark..
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • Ett två tre

Jag har berättat för min mamma och för en kompis, ingen av dom bor här. I helgen fyller sonen 2 år och ska ha kalas för släkten, tänkte berätta då Då får alla veta samtidigt. Sist berättade vi inte förren vecka 12, men vi orkar inte smyga mer...

☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • tessbmess

Vi har inte berættat før ngn alls, barnen førstår inte så de gills inte riktigt tycker jag.

Vi skall førsøka hålla det hemligt så længe det går sen i vecka 20 eller så ta på mig en trøja som det står bebis på. Lite chock liksom.. ;)
    Mina syskon skall alla ha detta året så vi tænkte att vi sparar det bæsta till sist!{#lang_emotions_tongue_out}
    Men nu får vi se..fick en blødning idag så egentligen vill jag ha min mamma att snyfta lite oss.. :(
  • 3 barns mamma84
    tessbmess skrev 2010-04-22 15:20:36 följande:
    Vi har inte berættat før ngn alls, barnen førstår inte så de gills inte riktigt tycker jag. Vi skall førsøka hålla det hemligt så længe det går sen i vecka 20 eller så ta på mig en trøja som det står bebis på. Lite chock liksom.. ;) Mina syskon skall alla ha detta året så vi tænkte att vi sparar det bæsta till sist! Men nu får vi se..fick en blødning idag så egentligen vill jag ha min mamma att snyfta lite oss.. :(
    Tänkte fråga en sak var bor du ?
    Danmark norge tyskland ?
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
Svar på tråden Decemberbebis 2010