• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Tilma

Förresten, är det fler än jag här inne som bor i Stockholm?

Live to win.
  • Idlur

Ser att ni pratar lite om symptom, jag har inga alls? Ibland kan jag fundera på om jag mår illa för nåt känns konstigt, men annars så är allt som vanligt. Den enorma tröttheten har släppt...Jag känner mig inte alls gravid {#lang_emotions_undecided}  Ska på VUL imorgon...lite nervöööööös. Blä.

Tilma: Jag bor inte i Stockholm, bor i Vagnhärad. Men jobbar i Södertälje, var i stockholm bor du?

• Marie  W
    Blåbärssaft10 skrev 2010-04-18 16:03:00 följande:
    Tack så jätte mycket! :) Yes, det är nr 1 så det är jätte spännande!Nr 1 för dig också eller?
    Japp, 1:an{#lang_emotions_smile} Verkligen spännande, så himla roligt. Vi har längtat länge. 
    Nanniii skrev 2010-04-18 16:28:39 följande:
    Hej töser!Hoppas ni mår bra och att graviditeterna går framåt ;)Är jag den enda som mår hyfsat bra eller?:)Jag har jätte lite illamående , molvärk och några jävla humörsvängningar. Men i stort sätt så mår jag himla bra annars ;)Kanske ska vara glad att det är så?Eller bör man vara orolig??Sköt om erKramar
     Haha, jag mår också himla bra! Inga krämpor annat än en del trötthet och ömma bröst. Det är bara att tacj
    ka, vem vet vad som kommer. Tycker absolut inte du ska oroa dig!
    Jag kan nog inte lägga huörsvängar på gravkontot, min make påstår att det är standard....
  • Marie  W
    Tilma skrev 2010-04-18 17:58:30 följande:
    Förresten, är det fler än jag här inne som bor i Stockholm?
    Jag bor i Stocholm, Vasastan. Kolla BF listan, det är en del som lagt in ort och ålder där.
  • Tilma
    Idlur skrev 2010-04-18 18:51:00 följande:
    Ser att ni pratar lite om symptom, jag har inga alls? Ibland kan jag fundera på om jag mår illa för nåt känns konstigt, men annars så är allt som vanligt. Den enorma tröttheten har släppt...Jag känner mig inte alls gravid   Ska på VUL imorgon...lite nervöööööös. Blä.Tilma: Jag bor inte i Stockholm, bor i Vagnhärad. Men jobbar i Södertälje, var i stockholm bor du?
    Jag bor norr om stan, ut mot Sollentuna
    Marie W skrev 2010-04-18 18:56:02 följande:
    Jag bor i Stocholm, Vasastan. Kolla BF listan, det är en del som lagt in ort och ålder där.
    Tack! Hade helt missat att det fanns en BF-lista faktiskt Ska kolla!
    Live to win.
  • Idlur

Där ute finns en gård med såååå fiiina Tinkerhästar, skulle boka in mig på en ridtur tills jag kollade kartan {#lang_emotions_surprised} haha

• Tilma
    Idlur skrev 2010-04-18 19:04:07 följande:
    Där ute finns en gård med såååå fiiina Tinkerhästar, skulle boka in mig på en ridtur tills jag kollade kartan  haha
    Äsch, boka ridturen så kan jag bjussa på fika efteråt!
    Live to win.
  • Idlur
    Tilma skrev 2010-04-18 19:12:33 följande:
    Äsch, boka ridturen så kan jag bjussa på fika efteråt!
    Oooh, sjysst! hihi
  • Ginge

Blir lite avundsjuk att flera av er mår så bra.... Jag måde också jätte bra en hel vecka (efter pluset) men igår började det blir lite tråkigare. Illamående kan förstöra vardagen på sitt sätt. Svårast med maten. Jag kan inte ens tänka mig att smaka på choklad t.ex. - och jag älskar ju choklad i vanligt fall!

Samtidig känner jag mig lycklig att inte ha några molvärt, blödningar eller andra besvär (tfu tfu tfu...). Vist är man helt trött framått kl 19 och man jaspar hela dagarna  men det är ju ingenting! :)

Idag har jag inhandlat ingefära tabletter så börjar med dem imorgon. Och frukterna med (fast jag börjar misstänka att äpple blir inte så välkommen i magen). Tur att jag behöver inte jobba imorgon...

Lycka till er andra på jobbet! Hoppas ni mår bra!

• Ett två tre
    Marie W skrev 2010-04-18 15:32:46 följande:
    Mathea & VilleViking; Det peppet hänger jag gärna på! Har en del övervikt och måste passa mig nu. Jag har bokat ett möte med deitist genom MVC .  Jag återkommer gärna med hennes råd Än så länge går det bra, jag har inte rört mig i vikt ännu, v 7, och mår jättebra. Hoppas ni alla har en riktigt skön helg!
    Ja du måste berätta vad dietisten säger

Jag har inte heller rört mig i vikt än, men det är ju tidigt så... Men sist la jag på mig en hel del innan vecka 12 pga att jag åt bort illamåendet. Den tabben gör jag inte igen
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
Svar på tråden Decemberbebis 2010