ÄlskadeGryn skrev 2010-04-16 18:11:58 följande:
Fy vad trist Oliversmamma04 stor kram till dig mathea: Usch vad jobbigt jag har fått lite rosa/brunt på pappret varje gång jag torkat mig i två dagar nu och är livrädd att det ska vara ett mf på g!! Hur mycket blöder du? Ska avvakta helgen sen ringer jag nog min bm och ber att få komma och kolla läget.. Ha en trevlig helg allihopa!
Jag blöder ganska mycket, det rinner ner i toaletten när det först börjar men det slutar ganska fort igen. Jag blödde dock mycket med sonen oxå, så det kan gå bägge vägarna.
Tog i alla fall en ny gravidtest idag, sist jag tog var i onsdags och jag började blöda lite i torsdags. I onsdags var strecket ganska tydligt, men idag kom strecket fram jättefort och var superstarkt
Så gravid är jag nog fortfarande eftersom testet blivit starkare
Men det kan ju fortfarande vara början till mf.
Tog blodprov igår på sjukhuset oxå, ska ta nytt på måndag. Då ser dom om hcg blir starkare eller svagare. Magkänslan är bra just nu i alla fall och gravidsymtomen ökar så jag hoppas det går bra trots blödningar!
Jag fick veta sist jag var gravid att en del gravida har så sköra slemhinnor att dom börjar blöda jättelätt. Men så länge det slutar blöda och man inte har ont så går det oftast bra
Jag har en tvååring som bevis på att det kan gå bra