• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • 3 barns mamma84
    linper skrev 2010-04-16 14:34:25 följande:
    Plussade igår. BIM imorgon.Hade ett tidigt missfall i januari så är orolig nu. Vill så gärna ha min decemberbebbis.Är det någon av er som har ont i ryggen?Jag har haft ont igår och idag :(
    Beklagar komman och stort grattis
    Jora molvärk och ont i ryggen och massa mer
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(24/12-10 Bf datum)
  • Ett två tre
    Oliversmamma04 skrev 2010-04-16 14:34:05 följande:
    Jag skulle ha haft bf 4 december men har pga min oro för att allt inte var som det skulle nyss varit på vul och fostret var dött så nu får jag vänta på att kroppen ska göra sitt jobb :( Vi fck ett ma som upptäcktes på rutin ultraljudet i v 19 och så nu detta. Längtar så efter ett syskon till storebror o en liten bebis. Stort lycka till alla ni med bf i december. Håller alla tummar att det går bra för er
     Nej vad tråkigt!!! Kramar {#lang_emotions_flower}

Vad var det som gjorde att du kände att något var fel?

Själv är jag inne på dag 2 med blödningar så det slutar nog med mf här Har tagit blodprov idag och ska ta ett till på måndag, då får jag väl veta om hcg är på väg ner. Jag fick mf i december oxå
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • ÄlskadeGryn

Fy vad trist Oliversmamma04 stor kram till dig
    mathea: Usch vad jobbigt jag har fått lite rosa/brunt på pappret varje gång jag torkat mig i två dagar nu och är livrädd att det ska vara ett mf på g!! Hur mycket blöder du? Ska avvakta helgen sen ringer jag nog min bm och ber att få komma och kolla läget..

Ha en trevlig helg allihopa!

• Nanniii
    Oliversmamma04 skrev 2010-04-16 14:34:05 följande:
    Jag skulle ha haft bf 4 december men har pga min oro för att allt inte var som det skulle nyss varit på vul och fostret var dött så nu får jag vänta på att kroppen ska göra sitt jobb :( Vi fck ett ma som upptäcktes på rutin ultraljudet i v 19 och så nu detta. Längtar så efter ett syskon till storebror o en liten bebis.Stort lycka till alla ni med bf i december. Håller alla tummar att det går bra för er
    Beklagar massor verkligen :( 
    Det är bara att försöka bita ihopa hur jobbigt det än är. Det är eran tur snart också ska du se.

Jag hade själv ett missfall i December, så nu hoppas jag på lycka denna gången.

Stor kram till dig
  • Jessika82

Hej på er jag har +at och har nästan bf i december och tänkte att jag kunde vara med här

• 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-04-16 20:06:52 följande:
    Hej på er jag har +at och har nästan bf i december och tänkte att jag kunde vara med här
    Stort grattis
  • 3 barns mamma84

Oliversmamma:
    Beklgara verkligen mkt finner inga ord sorgen e stor

Jag hade också mf i dec 09 i vecka 8 bara då men jag e rädd nu med som bara den.

• Ingefära

Hej jag plussade igår. är 4+2 {#lang_emotions_laughing}

• benedikten
    Ingefära skrev 2010-04-16 20:15:52 följande:
    Hej jag plussade igår. är 4+2
    GRATTIS!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Decemberbebis 2010