Inlägg från: ÄlskadeGryn |Visa alla inlägg
  • ÄlskadeGryn

Decemberbebis 2010

Hej tjejer och grattis allihopa. Hänger gärna på jag med
    Har en dotter som är född i jan 08 och har nu bf 9 dec..
    Känner mig faktiskt riktigt gravid med molvärk, ömma bröst och extremt trött till och från. Vad kul med en tråd där vi alla ska ha så nära varann  

• ÄlskadeGryn

Förresten.. nån som vet hur man gör för att länka en bf lista till tråden? Kunde va kul att skriva in oss allihopa så man får bättre koll vem som ska ha när..

• ÄlskadeGryn

Grattis till er oxå ankan24 och Marie W
    Jag gör ett försök att kopiera adressen som mathea skrev..

• ÄlskadeGryn

Så där ja fyll gärna på listan!
    Skulle dock ha varit smidigare om den fanns i trådstarten men det kanske går om ts kopierar länken el?

• ÄlskadeGryn

Idlur: Du gjorde rätt, det var jag som klantade till det och skrev mitt bf på fel ställe! Vad kul att vi har samma datum men det hinner nog att ändras skulle jag tro. När är ditt första barn född?

• ÄlskadeGryn

Har försökt att ringa min bm i flera dagar nu för att få en inskrivningstid (känns ju lite mer på riktigt då ) men hon verkar va ledig var och varannan dag, surt!
    Är det nån mer som funderar på att göra KUB/NUP test?

• ÄlskadeGryn

Fy vad trist Oliversmamma04 stor kram till dig
    mathea: Usch vad jobbigt jag har fått lite rosa/brunt på pappret varje gång jag torkat mig i två dagar nu och är livrädd att det ska vara ett mf på g!! Hur mycket blöder du? Ska avvakta helgen sen ringer jag nog min bm och ber att få komma och kolla läget..

Ha en trevlig helg allihopa!

• ÄlskadeGryn

Hej. Nu vågar jag hoppa in i tråden igen.. Fick ett tu tre jätte mycket bruna flytningar som varvades med färskt blod i nästan två veckor så fick komma på en akut tid till akut gyn förra veckan och till min stora förtvivlan kunde de inte se nåt foster men hade en ny tid idag och fick tack och lov se ett foster med tickande hjärta i v 7 + 4

• ÄlskadeGryn

Tack alla Ja det känns sååå skönt!
    Vad orättvist det är att man ska få så olika bemötanden, jag ringde kk och fick en tid för vul dagen efter och blev jätte bra bemött tack och lov.
    Usch och fy för otrevlig vårdpersonal de borde verkligen byta yrke 

Svar på tråden Decemberbebis 2010