Inlägg från: benedikten |Visa alla inlägg
  • benedikten

Decemberbebis 2010

Jag är i v. 5  (4 + 5) och jag har molvärk och känner mig trött. Har inga ömma bröst eller illamående vilket är skönt, men det kommer kanske. Jag har bf 14 december!

Jag fick missfall föra försöket så denna gången har jag bokat in mig på ultraljud i v.9 för att se så allt står rätt till. Skönt och spännande, längtar dit!

• benedikten
    Ingefära skrev 2010-04-16 20:15:52 följande:
    Hej jag plussade igår. är 4+2
    GRATTIS!!!!!!!!!!!
  • benedikten

Ååhh jag är i v.9 och känner redan att jag har gått upp en massa i vikt! Har ni också det?
    Jag måste äta ganska ofta annars blir jag akut hungrig och det känns som jag ska svimma om jag inte får mat. Så här tidigt i graviditeten ska man väl inte behöva äta så mycket mer.

• benedikten

Gud va roligt Klingan13!!

Jag fick också ett oväntat ul igår! Jag sa till min bm att jag hade bokat in mig privat på ultraljud pga att jag fått missfall tidigare. Då frågade hon mig om jag inte vill göra ultraljud direkt hos henne, tydligen så får man det om man varit med om ett missfall. Självklart svarade jag Ja och fick se den lilla! Jag är i v.11:)

Längtar också till mitt nästa ultraljud som är den 7 juli! Men min bm sa att jag kunde komma in om jag var orolig och göra ett ul igen innan den 7 juli. Låter toppen!

• benedikten

Hej. Har ni känt er bebis ännu? Jag är i vecka 15 och väntar med spänning på att känna något. :)

• benedikten
    LyckligaGatan skrev 2010-06-17 19:47:56 följande:
    Är gravid i v 17, magen syns tydligt. Men det är mitt andra så den ramlade ut tidigt. Ligger jag ned syns den dock inte så mkt..
    ååhh va kul, ingen bild?
    Min mage har också börjat växa men jag kan dölja den med större kläder. Hoppas bara den inte växer för mycket för om 3 veckor hade jag tänkt att berätta för jobbet, vill inte bli avslöjad innan:)
  • benedikten
    Sandragumman skrev 2010-06-17 19:49:41 följande:
    gå in på våran andra tråd : december bilder där finns våra magar!Glad
    aha oki tack! :)
Svar på tråden Decemberbebis 2010