• Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3
  • dallas
    Spe skrev 2010-04-12 06:57:34 följande:
    e det inte olika med frakten?? jag beställer också på billigatester men om jag inte minns fel så tog de frakt på medistore???
    Fast om man ändå ska ha nåt annat så kanske det är bra dom hade ju en del annat
  • puh1976

Tant röd börjar visa sin fula nuna, och hon är allt annat än önskad...

• Älskade Ängel

M:et började blinka igår, 12 dagar efter max visat sig, sen dröjde det inte innan mensen kom.

Har så mycket att tänka på med hus och annat att det får bli när det blir (graviditet alltså), det är hur välkommet som helst! När det nu blir....................{#lang_emotions_undecided}

• dallas

Kärringen har anlänt här oxå snart skiter jag i alltihopa, eller nja, iaf i sommar så kan man njta av lite vin i solnedgångarna Jag tror jag kör en omgång till med monitorn sen "sparar" jag stickor t hösten...Kanske har man hunnit ändra sig inför nästa mens vem vet?!

• Älskade Ängel
    dallas skrev 2010-04-14 07:49:34 följande:
    Kärringen har anlänt här oxå snart skiter jag i alltihopa, eller nja, iaf i sommar så kan man njta av lite vin i solnedgångarna Jag tror jag kör en omgång till med monitorn sen "sparar" jag stickor t hösten...Kanske har man hunnit ändra sig inför nästa mens vem vet?!
    Eftersom jag nyss köpt min monitor så fortsätter jag ett tag till. Fick dock en riktig "smäll" igår att vi måste byta all panel på huset, dyrt??!!, pga fukt... Då var jag glad att vi båda jobbar o att jag inte var gravid med alla kostnader som även det skulle innebära samt den låga mamma-penningen. Fokuserar denna vår/sommar/tidig höst på huset och skulle jag bli gravid, så är det såklart lycka

Jäkla skit-mens!
  • Spe

japp här är tant röd på ingång också....HÅller med dig dallas...fler stickor först till hösten...

• puh1976

Nu väntar jag på att få påbörja utredningen i maj. Vet inte heller om jag känner för att kämpa kommande månad. Det blir så himla mekaniskt när det hela tiden går ut på att göra barn ... Men å andra sidan kan det vara PMSen som talar {#lang_emotions_wink} känner mig minst sagt låg...

• katzon

Nääää.. vad är det här för SKIT!!!!!!!!! {#lang_emotions_yell}
    Ska INGEN av oss få plussa här inne???!
    {#lang_emotions_cry}
    Jag förstår om ni lägger ner bebisverkstan, verkligen!
    Själv vill jag mest kräkas på all j-la ÄL och BIM just nu {#lang_emotions_throwup}
    Ändå är man mitt i den där cirkusen när monitorn skuttar upp på hög och max.

Är man en idiot eller??! {#lang_emotions_embarassed}

Håller alla tummar jag kan för att ni ska få erat efterlängtade {#lang_emotions_plus}
    Jag kan säga som så, att Elias (min son) är mer uppskattad än någonsin, trots sina utbrott (han har ADHD) och 6-års trots så finns han ju ändå där redo att bli kramad och pussad på.. {#lang_emotions_tongue_out}

Jag kommer försöka låta bli att vara här inne på ett tag (orkar inte just nu), så LYCKA TILL ALLIHOPA!

Kram {#lang_emotions_heart}

• Maria84

Vi kommer att fortsätta att försöka men den här månaden som kommer så kommer vi inte att köra med monitorn utan kör på bara. Bara slippa stickorna i en månad.
    Såvida det inte har tagit sig denna gång men det tror jag inte.

Och nu när det är vår och sommaren närmar sig så får vi mkt mer att tänka på här hemma, det är hagar som ska ordnas, höskörd osv osv osv.. Och det håller tankarna på ett barn till borta liiite ialla fall och det kan nog underlätta lite.
    Och så planerar vi att gifta oss nästa år så tankarna finns mkt där just nu

katzon - sambon har adhd men har växt ifrån mkt av det på sätt och vis.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3