Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3
Kör igång del 3
Länkar till tidigare trådar
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m47869772.html
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m49884291.html
Kör igång del 3
Länkar till tidigare trådar
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m47869772.html
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m49884291.html
Ja hit med mer baciller .... det behövs.
Lycka till Älskade ängel och alla er andra såklart! Ja på dag 11 visade den fortfarande inget men på dag 12 fullt utslag och ägglossning(idag)? Så tur för oss att jag litade till min kropp och körde på lite här dagarna innan. Blir således en myshelg för oss Nu ut och bygga mur. Ha en skön helg alla!
Monitor är det något annat än Clearblue ÄL-test?
Gjorde testet idag för första gången och resultatet blev
jag har en rätt ovanlig cykel, tycker jag själv... 33 dagar och ÄL på 18 dagen enligt testet. Jag hoppas att det stämmer...
Idag blinkar monitorn att det borde vara dags för tanten.. Men inget ännu, dock har jag haft mensvärk som kommit och gått i några dagar. Men jag är helt säker på att hon kommer att komma.....
Jag får nog börja med monitorn nästa månad istället. Min mens kom igår men vid denna ägglossningen är jag bortrest, sambon var borta förra ägglossningen. Lite svårt att pricka in nu.
Vi skulle nog ha fixat barnvakt denna helg. Jag tror att vår lille son känner på sig när vi ska... ja ni vet Han vaknar bara min karl tar i mig och skulle självklart sova både fredag och lördag hos oss. Vanligvis är han så duktig och sover nästan hela nätterna i sin säng. Så typiskt! Bara att gilla läget och hoppas på det lillavi fick till iaf. Nu river mitt vilddjur badrummet och jag måste lägga bort datorn innan en väg sköljer ver den.