Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3
Kör igång del 3
Länkar till tidigare trådar
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m47869772.html
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m49884291.html
Kör igång del 3
Länkar till tidigare trådar
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m47869772.html
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m49884291.html
Hej tjejer gick upp på hög idag men mannen är ny opererad så det blir nog inget den här omgången.
Hoppar in i tråden jag med första månaden med monitorn
Dag 6-9 = LÅG
och från
Dag 10 och fram till idag Dag 21 = HÖG
Hoppas på maxat snart börjar kännas som ägglossning men det gjorde det för en vecka sen också och då var det äl-sekret så ja vet inte om det blivit nått knasigt men men, den som lever får se...
Har hållt på sen Jan 2009 utan resultat dock haft diskbråck 4 månader och opererats för det så från Jan 2009-Augusti 2009 har varit lite suddigt med morfin o antiflammatorisk mediciner...
Men från Aug fram till idag har vi försökt utan resultat och utan stickor så detta är första månaden med monitorn.
Får jag också vara med här??... Fick min monitor idag så nu väntar jag bara på att mensen ska komma så jag får sätta igång:)
Är det många som blivit gravida i tråden än?? Läste för ett par dagar sedan och då var ni två. Har det hänt ngn mer?
/s
Här kör vi en månad utan monitorn, nästa månad drar jag igång den igen för jag skulle tro att jag lär fortsätta att behöva den. Just nu känns det tungt.. Nästa vecka är det ett år sen vi förlorade våran son. Och nu blir folk gravida överallt runt omkring oss eller har fått barn nyligen eller ska ha snart..