• Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3
  • Älskade Ängel

Låg dag 9-22, detta känns väldigt segt... Blir antagligen ingen äl denna månad

• gumaelius

jag gör mitt bästa med smittspridan. Tack för all poitivitet.

• LinNea08

Idag visar det MAX!!! tjohooo!!!! Pippades igår kväll och sen testar jag ju även på eftermiddagarna *hoppas hoppas*

♥Max 080620♥
  • Älskade Ängel

Dag 25 idag och fortfarande LÅG. Varför??????{#lang_emotions_undecided}

• LinNea08
    Älskade Ängel skrev 2010-05-08 10:31:52 följande:
    Dag 25 idag och fortfarande LÅG. Varför??????
    Kanske din äl hoppar över denna månaden? Vad jag har förstått det som, så kan sker det några gången under året? Jag kan ha fel... Hur länge har du använt monitorn?
    ♥Max 080620♥
  • Älskade Ängel
    LinNea08 skrev 2010-05-08 10:35:20 följande:
    Kanske din äl hoppar över denna månaden? Vad jag har förstått det som, så kan sker det några gången under året? Jag kan ha fel... Hur länge har du använt monitorn?
    Ja det verkar så . Det är andra cykeln jag använder monitorn. Förra (första) månaden så fick jag max på dag 21 och 22. Nu dag 25 och fortfarande låg...
  • Nathie
    Älskade Ängel skrev 2010-05-08 11:17:07 följande:
    Ja det verkar så . Det är andra cykeln jag använder monitorn. Förra (första) månaden så fick jag max på dag 21 och 22. Nu dag 25 och fortfarande låg...
    Min hoppade över denna månad hade hög typ i 150år sen gick den ner på låg igen sen kom mensen på dag 27 tror ja det var tror också maskinen lär känna kroppen också  alla kroppar fungerar ju olika
  • Älskade Ängel
    Nathie skrev 2010-05-08 19:21:32 följande:
    Min hoppade över denna månad hade hög typ i 150år sen gick den ner på låg igen sen kom mensen på dag 27 tror ja det var tror också maskinen lär känna kroppen också  alla kroppar fungerar ju olika
    Japp, trist men så kan det gå
  • Älskade Ängel

Precis när jag gett upp så går monitorn upp på HÖG . Dag 27!! Igår när jag skulle lägga mig så kände jag rejäla äl smärtor och anade att kanske kanske nåt var på G och så visar den hög!! Tjoho{#lang_emotions_kiss}

Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3