• Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3
  • Bebislängtan82

Här kom min mens idag så jag starta med monitorn idag

Är 2010 vårt år
  • Älskade Ängel
    Bebislängtan82 skrev 2010-05-16 13:22:39 följande:
    Här kom min mens idag så jag starta med monitorn idag
    Spännande!! Hoppas monitorn hjälper dig till plus{#lang_emotions_smile}
  • LinNea08
    puh1976 skrev 2010-05-16 19:32:03 följande:
    Älskade Ängel skrev 2010-05-16 18:54:46 följande:
    Testa igen
    dallas skrev 2010-05-16 13:18:07 följande:
    Hur har det gått??? Hmmm, texten kom inte med hahaha Jag har börjat med p-piller...skall äta  dom non-stop i ca 12 veckor, man kan ju ta Synarela el Suprecur men det är dyrare och kroppen tar mer "stryk", inte kul om man skulle få migrän konstant i 12 veckor....Jag hoppas jag slipper spottings el blödning.Skall ta 2 tabletter åt gången om jag får spottings tills det försvinner + 2 dar till, kommer det blödning skall man ta tablett uppehåll och börja efter 7 dar igen. Du då? skall du oxå äta non-stop? Skall försöka torka ut ev härdar.Jag hade inga cystor iaf.
    jag tog ett rfsu test idag, dock mitt dummanöt hade jag kissat 30 minuter innan... negativt... tror nog ändå mensen kommer om några dar
    ♥Max 080620♥
  • puh1976
    LinNea08 skrev 2010-05-16 21:00:15 följande:
    jag tog ett rfsu test idag, dock mitt dummanöt hade jag kissat 30 minuter innan... negativt... tror nog ändå mensen kommer om några dar
    Har du ng test kvar? som du kan ta imorrgon ....
  • Spe
    dallas skrev 2010-05-16 13:18:07 följande:
    Hur har det gått??? Hmmm, texten kom inte med hahaha Jag har börjat med p-piller...skall äta  dom non-stop i ca 12 veckor, man kan ju ta Synarela el Suprecur men det är dyrare och kroppen tar mer "stryk", inte kul om man skulle få migrän konstant i 12 veckor....Jag hoppas jag slipper spottings el blödning.Skall ta 2 tabletter åt gången om jag får spottings tills det försvinner + 2 dar till, kommer det blödning skall man ta tablett uppehåll och börja efter 7 dar igen. Du då? skall du oxå äta non-stop? Skall försöka torka ut ev härdar.Jag hade inga cystor iaf.
    Jo jag ska ta p-piller non-stop i 6 månader...har aldrig testat Synerela men hört att det är dyrt. Jag hoppas också slippa ev spottings...så jäkla trist att ha det. Vi får väl se hur detta slutar .....
  • dallas
    LinNea08 skrev 2010-05-16 21:00:15 följande:
    Hoppas du har fel och får ett STORT FETT {#lang_emotions_plus} på stickan!!!

Jag kommer allt kika här trots mitt avbrott(som förhoppningsvis skall göra att man blir gravid när det är dags med stickor igen)
  • Nathie

Maxat utslag nu på monitorn Dag 15/16 och nu ska det sexas efter jobbet, har hållt på sen Januari 2009 SÅ nu måste det vara min tuur 2månaden med monitorn första visade inte ens max så nu jävlar HUUURRA hoppas hoppas håll tummarna för mig:D:D:D:D:D

• Maria84

Råkade skriva i gamla tråden igår.. Får skylla på att jag har varit sjuk...

BIM börjar närma sig och jag tror att tanten kommer att komma denna gång också.
    Åkte på magsjuka igår men är på g tillbaka igen som tur är, är så glad att det kom nu och inte samtidigt som tanten för det hade inte blivit skoj.

Hur går det för er andra, nån mer som närmar sig bim

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3