• Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3
  • Maria84
    Älskade Ängel skrev 2010-05-23 17:36:10 följande:
    Stackars lilla skrutten . Vad har han gjort?Håller verkligen tummarna att allt är bra med liten i magen
    Det som är positivt är att det har varit ytterst lite färskt blod så liiiiite hopp finns ännu. Bara att vänta och se..

Han ramlade igår ute, exakt vad som hände vet vi inte eftersom vi var en bit bort.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
  • emau88
    Maria84 skrev 2010-05-23 19:50:22 följande:
    Det som är positivt är att det har varit ytterst lite färskt blod så liiiiite hopp finns ännu. Bara att vänta och se.. Han ramlade igår ute, exakt vad som hände vet vi inte eftersom vi var en bit bort.
    Jag ska verkligen hålla tummarna för dig :) lycka till {#lang_emotions_flower}

På min monitor har "m"-et börjat blinka nu, och jag räknar att bim är på onsdag (14 dagar sen ÄL) så jag ska testa på torsdag är planen om inget hänt tills dess!
  • Älskade Ängel
    emau88 skrev 2010-05-24 09:13:43 följande:
    Jag ska verkligen hålla tummarna för dig :) lycka till På min monitor har "m"-et börjat blinka nu, och jag räknar att bim är på onsdag (14 dagar sen ÄL) så jag ska testa på torsdag är planen om inget hänt tills dess!
    Också 14 dgr sen äl stegring imöra, *hoppas hoppas* att inte mensen kommer!!{#lang_emotions_smile}
  • Bebislängtan82

Idag på dag 10 fick jag högt utslag på monitorn känner av i äggstockarna betydligt tidigare denna gången, så vi kör på bara *s*

• emau88
    Älskade Ängel skrev 2010-05-25 05:48:17 följande:
    Också 14 dgr sen äl stegring imöra, *hoppas hoppas* att inte mensen kommer!!
    Nej den ska hålla sig på väldigt långt avstånd! :) När hade du tänkt att testa? har du någon plan ;P
    Bebislängtan82 skrev 2010-05-25 09:46:39 följande:
    Idag på dag 10 fick jag högt utslag på monitorn känner av i äggstockarna betydligt tidigare denna gången, så vi kör på bara *s*
    Vad kul! Roligt när det börja hända lite grejer! :)
  • Älskade Ängel
    Emau: Nope ingen testplan då jag testat mig en hel vecka och fått neg. Dessutom känns det som om mensen ska komma... Tror jag avvaktar till imöra el torsdag, men man vet aldrig{#lang_emotions_wink}

Du då, när testa??{#lang_emotions_smile}
  • dallas
    Maria84 skrev 2010-05-23 19:50:22 följande:
    Det som är positivt är att det har varit ytterst lite färskt blod så liiiiite hopp finns ännu. Bara att vänta och se.. Han ramlade igår ute, exakt vad som hände vet vi inte eftersom vi var en bit bort.
    Hoppas att det går vägen!!
  • Maria84

Småblödningarna fortsätter.. Väntar på att kvinnokliniken ska ringa upp. Jag hoppas att jag får komma in på koll, får jag prata med den otrevliga sköterskan så finns det inte en chans att jag får komma in så jag hoppas på nån annan trevlig.

Just nu är jag ganska säker på att det har gått åt skogen!

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
  • Bebislängtan82

Maria: Håller tummarna på att du får komma in på en koll och allt är som det ska trots allt.

Är 2010 vårt år
  • emau88

Älskade Ängel: Vi får hoppas att den INTE dyker upp,. det är ju ett plus vi vill ha :)
    Jag känner inte av mensen ännu, och jag tror det är idag jag har BIM, inte riktigt säker eftersom den inte varit riktigt regelbunden.. men det är iaf 14 dagar sen maxutslaget! 
    Tänkte att jag ska testa antingen ikväll, för då är sambon med hemma, eller imorgon eller i morgon em när sambon är hemma igen.. om det blir ett plus så vill jag ju gärna att han ska vara hemma.. 

Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3