Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3
Kör igång del 3
Länkar till tidigare trådar
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m47869772.html
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m49884291.html
Kör igång del 3
Länkar till tidigare trådar
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m47869772.html
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m49884291.html
Va bra att du startat en ny tråd
Önskar alla god fortsättning på påsken
hej hej!
Inväntar Hög på monitorn efter en månads paus i verkstán. Tar på krafterna o baka bebbi
Hejhej!
Har oxå hittat hit!
Dag 19 och nu är det VÄNTAN...
Hej jag har inte varit så aktiv i tråden, men hänger på här. Är på dag 26 nu. Men jag tror inte det blev nåt denna gången heller. Tycker jag börjar få pms. Blää. Vill bli gravid nu!
God fortsättning alla Vi pausar men man kan ju aldrig sluta hoppas ändå...fick till det en ggn vid ägglossningdags...eller i vart fall jag tror att det var det...borde ha BIM nästa vecka... håller med dig underbara03...vill också bli gravid nu!!!!! Blev nästan lipig när jag så reklam på tv (för flytande vitaminer) när jag såg en bebis som ammade...det är såååå härligt!
Har också hittat hit.. Väntar på ÄL, den borde börja visa hög snart om det är någorlunda lika med förra månaden.
Vill också blir gravid NU
Behöver får skrika lite ALLA MINA kompisar blir gravida men inte jag ... har fått veta att två av mina närmsta vänner är gravida .... när är det vår tur? Vill inte värka ego men ... det känns så surt.
Vi har försökt på allvar under ca ett år, och har inga barn sedan tidigare jag närmar mig 34 och han 40 .... så jag börjar få lite små brådis...