• Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3
  • Älskade Ängel
    puh1976 skrev 2010-04-17 11:36:31 följande:
    Jag kan ju skriva lite om vår utredning (när den startar) om du vill ....
    Gärna!!
  • Älskade Ängel
    Maria84 skrev 2010-04-18 11:36:26 följande:
    Idag blinkar monitorn att det borde vara dags för tanten.. Men inget ännu, dock har jag haft mensvärk som kommit och gått i några dagar. Men jag är helt säker på att hon kommer att komma.....
    *Hoppas hoppas*. Låter lite hoppfullt, den har ju inte kommit iallafall
  • Älskade Ängel
    gumaelius skrev 2010-04-17 16:35:47 följande:
    Lycka till Älskade ängel och alla er andra såklart! !
    Tackar Detsamma!!
  • dallas
    Maria84 skrev 2010-04-18 11:36:26 följande:
    Idag blinkar monitorn att det borde vara dags för tanten.. Men inget ännu, dock har jag haft mensvärk som kommit och gått i några dagar. Men jag är helt säker på att hon kommer att komma.....
    hoppas inte! ++++++ vill vi höra att du fått!!!
  • underbara03

Dag 10 idag och låg, tycker det är så drygt att vänta på ägglossningen, sen är det ju ännu segare att vänta på BIM....bläää.

• gumaelius

Ja denna väntan kan kännas som en evighet! Men det är bara att bita ihop och hålla tummarna.

• Maria84

Tyvärr så kommer den nog.. Den har dock inte kommit igång ännu, började med lite rosa igår men sen inget så jag förstår mig inte riktigt på det. Men tog ett test imorse och det var så negativt som det bara kan vara.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
  • puh1976

Äh nu fattar jag ingenting .... klicka på länken i tråden,  länken i inlägg tre länkar till den tråd jag menar. {#lang_emotions_innocent} snurrigt, det tycker jag med...men hoppas att du fattar Älskade ängel

Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3