• Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3
  • Maria84

Så ont jag har denna gång utav ägglossningen! Är mest lika kraftigt som mensvärk!

Nu tycker jag allt att det är dags för oss alla att bli gravida, NU!

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
  • Turboathena

Känns som alla runt omkring mig blir gravid av misstag.. livet är bra orättvist!

• Maria84
    Turboathena skrev 2010-04-09 13:54:27 följande:
    Känns som alla runt omkring mig blir gravid av misstag.. livet är bra orättvist!
    Känner igen det, de som inte planerat alls att bli gravida eller som inte ens vill ha barn blir gravida istället.
    Arg på en människa i min bekantskapskrets som gjorde abort för att de skulle separera och de inte ville ha fler barn och så blir hon gravid månaden efteråt med sin nya kille och behåller det...

Monitorn står på max idag med så vi kör väl på
  • dallas
    Maria84 skrev 2010-04-09 22:40:58 följande:
    Känner igen det, de som inte planerat alls att bli gravida eller som inte ens vill ha barn blir gravida istället. Arg på en människa i min bekantskapskrets som gjorde abort för att de skulle separera och de inte ville ha fler barn och så blir hon gravid månaden efteråt med sin nya kille och behåller det... Monitorn står på max idag med så vi kör väl på
    Lycka till!
  • puh1976

Hej ni i tråden som varit gravida tidigare vilka syntom har ni haft då? Jag känner mig så himla trött att jag somnade halv nio igår och har molvärk i magen .... det är säkert bara inbillning men ... hoppet lever

• puh1976

... är det någon annan i tråden som har BIM om ca 6 dagar?

• Älskade Ängel
    puh1976 skrev 2010-04-10 13:21:10 följande:
    ... är det någon annan i tråden som har BIM om ca 6 dagar?
    BIM på torsdag, om fem dagar... *hoppas hoppas*
  • Älskade Ängel
    puh1976 skrev 2010-04-10 13:12:36 följande:
    Hej ni i tråden som varit gravida tidigare vilka syntom har ni haft då? Jag känner mig så himla trött att jag somnade halv nio igår och har molvärk i magen .... det är säkert bara inbillning men ... hoppet lever
    Jag hade bara mensvärk.. Så varje dag, hela tiden trodde jag mensen skulle komma och på dag 38 i cykeln så strålade det ner i benen och gjorde skitont. Tänkte jag tar ett test bara för å få se neg o tänkte att mensen då skulle komma. Såg då TVÅ streck på billiga testers sticka och tänkte att det nog var fel på testet men det andra visade samma!! Ringde min sambo som kom hem och vi tog ett CB, plusset kom innan kontroll strecket ens hann o komma{#lang_emotions_smile}.. Det var LYCKA.
  • Maria84
    puh1976 skrev 2010-04-10 13:12:36 följande:
    Det har varit olika gång efter gång.. Har ju haft 7 graviditeter men grym trötthet och molande värk. Jag får extrem växtvärk tidigt. Illamående har jag ju haft också, metallsmak i munnen.
Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3