• Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3
  • Älskade Ängel
    Nathie skrev 2010-05-01 11:12:42 följande:
    Dag10-Dag24 fortfarande hög måste ju vara nått galet fel nån som har erfarenhet av detta???
    Du får förhoppningsvis max imorgon. Tror man kan ha vissa cyklar då man inte har äl dessutom.. Jag är på dag 18 idag och fortfarande låg..
  • nyproduktionen

Jag kan tala om att för mig var den HÖG från dag 11 till 26 sedan gick den upp på MAX i två dagar. Vet inte alls vad som var fel.

• Nathie
    nyproduktionen skrev 2010-05-01 16:20:15 följande:
    Jag kan tala om att för mig var den HÖG från dag 11 till 26 sedan gick den upp på MAX i två dagar. Vet inte alls vad som var fel.
    Coolt hoppas hoppas min mens brukar ligga mellan 29-35 dagar dock har jag väl tydligen aldrig vetat när jag har äl om detta stämmer haha så under snart 1,5år har jag prickat heeeelt fel eller så har äl hoppat över fleeeera månader...
  • Nathie
    Älskade Ängel skrev 2010-05-01 15:47:43 följande:
    Du får förhoppningsvis max imorgon. Tror man kan ha vissa cyklar då man inte har äl dessutom.. Jag är på dag 18 idag och fortfarande låg..
    Hoppas verkligen det:):):)
  • Nathie

Ni som brukar få max varje månad vilken tid på morgonen brukar ni testa? eftersom mitt jobb börjar tidigt brukar jag testa runt 6 på morgonen är det för tidigt det borde det väl inte vara???

• LinNea08

Denna månaden testar jag kl 18.00 på kvällen... se om det tar sig Första test efter mens...
    Någon som har plussat här på sista tiden????

♥Max 080620♥
  • gumaelius

Jag är på dag 27 idag, BIM troligen dag 26-28. Har haft mensvärk i ca en vecka och stickningar i brösten. Så mensen är nog här när som helst. M-knappen har blinkat i 3 dagar så det ska väl vara dax snart.

Hur går det för er andra?

• Nathie

Dag 25 NU e den på låg kankse inte hade någon ägglossning denna månad suuuuger... Men kan ju hända att äl hoppar över men det suuuuuger ju... Nu vet ja ju inte alls när min BIM e lol

Den har varit på hög Dag 10- Dag 24 , Dag 25 låg fattar inte , första månaden jag använder den också nån som har erfarenhet av detta...

• Älskade Ängel
    Nathie skrev 2010-05-02 11:21:25 följande:
    Dag 25 NU e den på låg kankse inte hade någon ägglossning denna månad suuuuger... Men kan ju hända att äl hoppar över men det suuuuuger ju... Nu vet ja ju inte alls när min BIM e lol Den har varit på hög Dag 10- Dag 24 , Dag 25 låg fattar inte , första månaden jag använder den också nån som har erfarenhet av detta...
    Oj, va tråkigt . Du kanske inte äl denna månad.
  • puh1976

Min gick upp på max idag dag 17 ... lite senare än vanligt, men det blir inget denna månad eftersom min man är opererad. Vi påbörjar vår utredning nu i veckan och jag tänkte att det kan vara bra att ha info till gyn även om det inte blir något plus denna månad.

Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3