• Isanje

Tycker du att det är fult med tatueringar?

Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.

Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?
  • Cloud Berry

Beror på motivet.

Min syster har hela överarmen tatuerad med cupcakes och godis och den är verkligen färgglad och jättefin. Hon är en person som älskar att baka så tatueringen är ju hon.

• Hallonmumsan

älskar tatueringar. min sambo har i huvudet, halsen, armarna och händerna.

själv har jag hans namn på skuldran. och håller just nu på att planera en med barnens namn på bröstkorgen.

• Safireee

För mig så är det sällan en tatuering är snygg och passar bra, så kan jag väl säga. Det funkar bra på t ex metallmusiker och liknande, då kan det t o m vara snyggt, men oftast tycker jag inte att det är så fint. Nästan hela min familj är tatuerad dock, så det här är väl inget som jag går och basunerar ut! {#lang_emotions_wink}

Men självklart tycker jag att folk ska tatuera sig om de vill. Detta handlar ju mest om personligt tycke och smak. {#lang_emotions_smile}

• Raow

Jag själv skulle inte vilja ha en men om andra vill så tycker jag att det är okej :) Vissa kan väl vara lite snygga men nej, inte på mig..

• jenni82

jag gillar det =)
    har själv två så det hade vart skumt annars.
    har även jag fått mindre trevliga kommentarer från vissa typer men jag brukar be de hålla sina åsikter för sig själva.
    det är ju skitsamma för mig om någon annan inte gillar sättet jag väljer att se ut.

• Lexikon

Fula tatueringar är fula. Snygga och välplacerade är däremot det vackraste som finns!

• Moa Ida
    Lexikon skrev 2010-04-01 13:13:57 följande:
    Fula tatueringar är fula. Snygga och välplacerade är däremot det vackraste som finns!
    håller med:)
  • Isanje
    Anna o Leia skrev 2010-03-31 22:57:54 följande:
    jasså! haha.. hur ofta ångrar man sina barn då?
    precis!
  • Mushroom

jag tycker tatueringar är fina.. har 2 st själv. Dock kollade mamma på mig när jag skaffade min sista som ligger vid nyckelbenet o utbrast att jag nu såg ut som en kåkfarare tack vare den..

• Isanje
    Kokomo skrev 2010-04-01 11:04:12 följande:
    Så bara för att tatueringen består av ens barns namn så är det omöjligt att tröttna på den? Jag tycker det låter märkligt.
    Fast nu sa ju hon att man inte ÅNGRAR tatueringen,hon sa ingenting om att man inte kan tröttna på den. Sen tänker jag att barnens namn är ju inget man ångrar lika lätt som en trampstamp liksom.
Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?