Tycker du att det är fult med tatueringar?
Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.
Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.
Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.
Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.
Rätt motiv på rätt ställe på rätt person kan vara väldigt vackert. Men de flesta har i mina ögon fula tatueringar.
Konstigt nog så föredrar jag hela armen tatuerad så det blir som en ärm (på rätt person och med snyggt mönster) framför att ha en enstaka blaffa på överarmen. Men det får då absolut inte vara några fula tribals och personen som har det ska inte vara någon gym- eller motorcykelkille utan snarare ha det lite oväntat.
Snyggt!
"det beror på motivet" svarade jag, själv har mitt barns namn tatuerat och ska göra mitt andra barns namn snart också.
Tycker om tatueringar men visst finns det fula oxå och sådana som inte äre helt genomtänkta.
det beror på var den sitter. Jag tycker inget i ansiktet är fint.
Men resten av kroppen kan se bra ut. Sen skiter jg i vad folk har för tatueringar. Hemmagjorde ser förjävliga ut. Men är det ett proffs som utfört så är det riktigt fint , iaf de flesta.
Jag säger som så här: En vägjord och välplacerad tatuering är sällan ful i mina ögon.
En tatuering som ser ut som att den är gjord genom att någon låtit en annan göra den hemma i vardagsrummet med hjälp av en ombyggd rakapparat är ofta ful i mina ögon.
Jag svarade Annat.
Snygga tatueringar är snygga och en vacker form av konst, fula tatueringar är fula... Typ.