• Isanje

Tycker du att det är fult med tatueringar?

Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.

Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?
  • Miss Cee

Nej, tatueringar är snyggt.

Sen kan givetvis vissa motiv vara skitfula, och vissa tatueringar väldigt dåligt gjorda. Men generellt är det snyggt med tatueringar.

• Agamemnon

Nej, inte principiellt, snarare tvärtom. Sen finns det fula motiv (som min första, en förskräcklig ungdomssynd ) men det är ju en annan femma...

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • cloudberry79

Nej, det är snyggt, även om vissa är mindre lyckade. Så tycker jag om många saker, till exempel andra kroppsutsmyckningar som ringar eller örhängen. Däremot är jag inte så förtjust i piercings. Är inte särskilt snyggt alls tycker jag.

If you love me - please don't feed me!
  • Jennie med ie
    rosyposy skrev 2010-03-31 19:16:00 följande:
    Säger som Jennie med ie, det finns fula tatueringar, det finns snygga tatueringar. Jag har ett gäng tatueringar och jag tycker de är snygga, vad andra tycker bryr jag mig inte om. Men det stör mig som fan när folk kommenterar dem med typ "ja det är ju fina men hur ska de se ut om 20 år?" (Ja du, antagligen inte som nu) eller "Du ska inte skaffa fler nu va?" (Vilket får mig att vilja boka en ny tid hos gaddaren direkt).
    Jag kan också känna mig lite trotsig av den kommentaren Jag menar alltså, vad TROR de? Tror de verkligen jag skulle avstå för att DE tycker det? Det är nästan förnedrande att de tror att jag har så låg självkänsla att jag skulle styras så *skratt*
  • Isnogood

Nej.

Jag tycker inte att det är fult

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Tonx

Jag älskar tatueringar, men storlek och motiv spelar såklart roll.

Trampstamps (alltså svanktatueringar) är vidrigt i alla former, kinestecken likaså.
    Små duttiga saker som fjärilar, seriefigurer eller nästan överlag allt litet är fult.

Jag gillar när det är stort!

• Manchester

Jag gillar inte tatueringar. De flesta är fula, inga är riktigt snygga. Värst är stora blaffiga färglada saker, särskilt om de börjar blekna och bli konstiga i färgen. Något mer diskret i enbart svart, mer åt tribal-hållet kan vara OK, inte snygg, men inte heller särskilt störande.

• Anna o Leia
    Isanje skrev 2010-03-31 20:01:54 följande:
    Jag kände ju det med. Det är ju något jag inte kommer ångra,men enligt detta pucko så var de ju fel
    jasså! haha.. hur ofta ångrar man sina barn då?{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?