Tycker du att det är fult med tatueringar?
Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.
Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.
Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.
Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.
Tycker det är asfult. Man förstör sin kropp fullständigt och hur kul är det att sitta på hemmet som 93-åring med tatueringar som är rynkiga,utsmetade och ger intryck av att man varit allt annat än en dam som ung? Folk med tatueringar gör inget bra intryck på mig. Inte de som är sönderpiercade heller.
Generellt sett tycker jag inte tatueringar är fult. Men i vissa fall så är det inte så fint, allt beror på vilken person den sitter på för vissa passar verkligen inte i tatueringar, vad det är för motiv alla passar inte i allt samt vart den är placerad en tatuering kan vara hur fin som helst men helt malplacerad på kroppen. Sedan finns det tatuerare som är världelösa och inte borde få finnas, men folk tycks gå till dem ändå och skaffa sig bedrövligt fula tatueringar.
Oj vad olika man tycker om en sån grej. Själv gillar jag inte färg eller när man som artonåring går och väljer ett motiv som var ascoolt just då (vikingar i mitt fall). Tycker också nakna brudar är märkligt och när man tatuerar sina barns namn på ett i mina ögon osmakfullt sätt. Tex med fem cm stora bokstäver längs med hela underarmen. Jag gillar när det är lite mer diskret och smakfullt.
Men det är inte generellt fult med tatueringar.
Generellt tycker jag inte om tatueringar... för det mesta är de stora, fula och allmänt gräsliga... men en väldigt liten, liten, liten ros, delfin, lilla My eller liknande på en väl dold plats kan väl kanske var ok. Men helst inga tatueringar överhuvudtaget!
På det stora hela - ja! Det finns ett fåtal människor som passar för tatueringar och som har snygga men den stora massan borde avstå.