• Isanje

Tycker du att det är fult med tatueringar?

Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.

Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?
  • Kokomo
    Isanje skrev 2010-04-01 13:33:28 följande:
    precis!
    fast det är ju inte direkt samma sak...
  • littlemisstrouble

Tycker det är snyggt med tatueringar men dom ska vara gjorda av någon som är duktig så välgjort

Planering är a och o......
  • Kokomo
    Isanje skrev 2010-04-01 13:35:48 följande:
    Fast nu sa ju hon att man inte ÅNGRAR tatueringen,hon sa ingenting om att man inte kan tröttna på den. Sen tänker jag att barnens namn är ju inget man ångrar lika lätt som en trampstamp liksom.
    jag ser inte så stor skillnad på att tröttna och ångra en tatuering? om jag skulle tröttna på en tatuering så vill jag ju inte ha den kvar, jag ångrar den? men jag förstår vart du vill komma.
    men tramp stamp innebär väl inte ett visst motiv utan en placering av en tatuering? så om man tatuerar sina barns namn i svanken, är det större risk att man ångrar den då eller vad menar du?
  • Isanje
    Kokomo skrev 2010-04-01 13:38:16 följande:
    jag ser inte så stor skillnad på att tröttna och ångra en tatuering? om jag skulle tröttna på en tatuering så vill jag ju inte ha den kvar, jag ångrar den? men jag förstår vart du vill komma.men tramp stamp innebär väl inte ett visst motiv utan en placering av en tatuering? så om man tatuerar sina barns namn i svanken, är det större risk att man ångrar den då eller vad menar du?
    Trampstamt,typ triballiknande i svanken menade ju jag nu.
  • Kokomo
    Isanje skrev 2010-04-01 13:51:38 följande:
    Trampstamt,typ triballiknande i svanken menade ju jag nu.
    Jaha jag trodde tramp stamp kan föreställa vad som helst, bara det sitter i svanken?
  • Isanje
    Kokomo skrev 2010-04-01 13:55:18 följande:
    Jaha jag trodde tramp stamp kan föreställa vad som helst, bara det sitter i svanken?
    Ja men jag menade att man nog snarare ångrar en svank tatuering som är tribal liknande än sitt eller sina barns namn. Sen är det klart man ser andras tatueringar och tänker "åhh så skulle jag ha gjort,de va ju fint" men jag tror inte man ångrar att man valde att gadda sina barns namn. My bad,ja de kan säkert ha vilket motiv som helst.
  • Kokomo
    Isanje skrev 2010-04-01 14:06:45 följande:
    Ja men jag menade att man nog snarare ångrar en svank tatuering som är tribal liknande än sitt eller sina barns namn. Sen är det klart man ser andras tatueringar och tänker "åhh så skulle jag ha gjort,de va ju fint" men jag tror inte man ångrar att man valde att gadda sina barns namn. My bad,ja de kan säkert ha vilket motiv som helst.
    Jo, det har du nog absolut rätt i. Men jag tycker det är fånigt att säga att man ångrar ju inte sina barn så man kommer ju inte ångra en tatuering av sina barns namn, för i mina ögon är det två vitt skilda saker.
  • Anna81

Oj jag har massa tatueringar, min kille oxå, jag tycker att det är superfint, men jag gillar inte färgtatueringar dock :)

• nollåtta

Beror på, kinatecken och trampstamps är för jävla fult men jag gillar old schooltatueringar i färg.

• Maluttan

klart man kan trötna u

Kokomo skrev 2010-04-01 13:38:16 följande:
    jag ser inte så stor skillnad på att tröttna och ångra en tatuering? om jag skulle tröttna på en tatuering så vill jag ju inte ha den kvar, jag ångrar den? men jag förstår vart du vill komma.men tramp stamp innebär väl inte ett visst motiv utan en placering av en tatuering? så om man tatuerar sina barns namn i svanken, är det större risk att man ångrar den då eller vad menar du?
    Det är klart det är skillnad på att tröttna och ångra. Jag har en gammal tatuering längs revbenen som jag har tröttnat på. Men jag ångrar den absolut inte, däremot skulle jag vilja fixa till den lite så jag tycker den blir fin igen. Jag gillar den massor, den är bara lite mesig än så länge.
    För övrigt älskar jag tatueringar. Tatuerade faktiskt hela överarmen i förrgår och är supernöjd =)
Svar på tråden Tycker du att det är fult med tatueringar?