Tycker du att det är fult med tatueringar?
Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.
Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.
Som rubriken lyder,motivera gärna varför du tycker att det är fint eller fult.
Fick en mindre rolig komentar om min tatuering förra veckan Därför jag frågar.
Beror på motivet OCH placeringen (eller de båda i kombination)
Jag har ännu inte sett en tatuering som jag tycker är fin. Så ja, jag tycker det är fult. Särskilt gamla bleka tatueringar, de ser förskräckliga ut.
Tycker det är snyggt på vissa killar men jag som tjej ångrar att jag gjorde så många som ung. Speciellt på såna ställen som syns... Men vad ska man göra...har inte direkt råd att ta bort alla.
jag tycker det spelar roll både vad det är och vart det är.
Just nu tycker jag tatueringar man kan dölja är snyggast.
Tänk om man skulle gå på en fest med snygga balkläder typ så skulle tatueringarna kunna döljas.
Inte helleer tatueringar över hela armarna på killar.
Men ofta ändrar man nog lite av inställningen till åten jag skulle dock aldirg kommentera någons tatuering negativt enbart säga att jag skulle nog varken valt en sådan tatuering eller placering men det beror mest på att det är få tatueringar jag någonsin lär göra.
Röstade placering, men såklart är motivet/utförandet avgörande också.
Hej
Till en viss gräns jaaaa men typ damer ska bara ha nån tatto,på nått mysigt ställe som ryggen,svanken magen nere vid bikinilinjen,eller på skuldran och även snyggt nere på ankeln,men tycker ej att varken män eller kvinnor ska gå runt och se ut som en sibirisk ryamatta,,nix fult så de slår ut
Ja det är fult.
Tyvär har jag själv en liten rackare i svanken (:
En total impulshandling..
Kryssade i "annat", beror på motiv och placering. I största allmänhet tycker jag att tatueringar är snyggt - har själv fyra stycken så skam vore det väl annars - men typ nassetatueringar på halsen är väl ingen höjdare direkt. Är inte så mycket för tatueringar på halsen överlag, inte heller i ansiktet. Inte heller när hela kroppen är täckt, men jag vet hur det är.. har man väl börjat så
Jag kan inte låta bli att tänka att tatueringar på en hyfsat ung, brunbränd, "fräch" kropp (skjut mig) är snyggt. Däremot blir ju de allra flesta lite småfeta, bleka femtiofemåringar med gäddhäng.
Tatueringar har ju liksom en tendens att inte åldras med värdighet heller...
En Hello Kitty-katt på överarmen kan ju vara världens coolaste och snyggaste för en tjugoettåring men helt ärligt så tror jag inte så många fyrtiotvå-åringar tycker det. Jag är nog lite mer långsiktig än att tänka att "det här är ju jag just nu" vilket jag hört från flera som tatuerat sig.
Tänk att välja ett enda par brallor och tvingas att ALLTID bära dem. Herregud, jag är tjugotre nu och skulle inte ens vilja bära kläder jag hade som artonåring. Jag ändrar mig nog för mycket helt enkelt...
Nej, dock tycker jag inte alla motiv och placering är snygga!!